luchtranden

• Judith

Ik heb sinds een tijdje acrylnagels. Nu is mijn vraag aan jullie. is het normaal dat er lucht onder de randjes zit van je nagels en hoeveel? of is het dan verstandiger om dan over te gaan op gel.

alvast bedankt

• joy

Het is niet goed dat je luchtrandjes krijgt. Waarschijnlijk hebben ze je nagels te dik gelaten bij de nagelriemen of te nat gewerkt of niet goed ontvet. Mag ik vragen bij welke styliste in welke plaats je bent geweest ?

• Christel

Nee, het is niet goed dat er lucht onder zit.Zit dit er al vanaf het begin?

Misschien kan je zelf met je styliste contact opnemen en vragen hoe dat komt,geef alsjeblieft geen namen door op dit forum, het is niet leuk om iemand via deze weg zwart te maken. Vragen mag altijd.

• joy

het is ook niet de bedoeling iemand zwart te maken maar door iemand te helpen..

• Judith

Ik ga hier niet vertellen bij wie ik ben geweest. Alleen weet zij zelf ook niet hoe kan.

Ik denk dat ik maar eens bij een andere styliste gel ga proberen omdat zij alleen maar acryl zet.

Is dit beter of kan ik hiermee nog meer lucht verwachten?

• Ineke

Hallo Judith,

Gel en acryl moeten allebei goed blijven zitten.

Het loslaten kan ontstaan door verkeerde aplicatie, medicijn gebruik, zwangerschap, schoonmaakmiddelen enz, enz.

De meest voorkomende oorzaak is echter het aanbrengen van de gel of de acryl te dicht bij de nagelriem!!!

Misschien valt dit alles nog te overleggen met je styliste…….

Succes, groetjes Ineke

• Danielle

Ik zou het gewoon met je huidige styliste overleggen. Zij leert hier ook weer van. Vertel haar gewoon dat je niet tevreden bent met die randjes. Ik heb een klant die elke nagel checkt na het opvullen. Toen ze voor ‘t eerst bij me kwam stond ik wel ff raar te kijken, maar toen bedacht ik me dat het toch best veel centjes zijn elke 3 wkn. dus had ik er begrip voor. Je betaald er voor dus moet ’t goed zijn toch? Gel en acryl zien er trouwens bij mij met opvullen hetzelfde uit dus daar ligt het niet aan.

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl