Hoelang zijn jullie bezig?

• Danielle

He meiden, collega nagelstylisten!

Ik vroeg me af hoe lang je er gemiddeld over doet om een set te zetten.

Ik heb het nagelzetten op me 16e geleerd en ik heb nooit een vervolg cursus gedaan ofzo…Wel alle technieken, zoals glass, acryl, gel, nail art, bruid, probleem nagels.

Ben nu inmiddels 20.

Dus heb wel veel variaties en veel ervaring maar ik ken zelf meiden die in een half uur een set zetten en dan denk ik dus dat ik echt langzaam ben.

Zouden jullie me willen vertellen hoe lang jullie erover doen???????

Ik doe er 2 uurtjes over met aflakken of nail art erbij en een rook pauze van 5 minuten.

• Bijoutifull You Nails&Jewelry

hoi,

2 uurtjes is echt wel netjes hoor.

zolang doe ik er ook over. en dan heb jij ook nog je rookpauze tussendoor.

sneller is natuurlijk altijd leuk voor je zelf, maar ik zou hier niet ontevreden over zijn hoor.

de meiden die het in een half uur opzetten, daar heb ik altijd een beetje mijn twijfels bij.

helaas zijn er ook een hoop hobbyisten, die het voor ons, gediplomeerd nagelstylisten verpesten. vaak krijg jij uiteindelijk deze probleemgevallen op de stoep met de vraag of je het over kan doen… met alle ellende die er bij kan komen kijken. maargoed ik dwaal geloof ik af… 2 uur… ik zou er tevreden mee zijn! ben ik ook!

succes en groetjes

Esther

www.bijoutifullyou.nl

• christine

hoi danielle ik doe er ook 1 1/2 uur a 2 uur over, ik ga voor kwaliteit de klanten vinden het wel lang maar hebben er het wel voor over ,want je moet de verhouding met je prijzen houden ,want dan wordt iedereen nagelstyliste, ze denken dan in 1 uur verdien ik zoveel ik zeg mijn baan op , maar er komt meer voor kijken, groetjes christinebynails

• marie

hoi danielle

ik zelf doe er ook tussen de 1,5 en 2 uurtjes over

• Danielle

Hi meiden,

Thanx voor jullie reacties….

Die vriendinnen van mij zijn toch wel proffesioneel, ziet er echt netjes uit.

De kwaliteit doet er niet voor onder,

maar ik ben blij dat ik nu tenminste een idee heb.

Ben gelukkig dus niet zo sloom als ik dacht…

Groetjes Danielle

• Esther Bijoutifull You

sloom ben je zeker niet.

prima hoor die 2 uur, en inderdaad gaan voor de kwaliteit.

mijn klanten vinden het ook wel lang, maar als het dan af is zijn ze weer helemaal gelukkig.

succes Esther

• asja

Ikke ook anderhalf uur. Maar eh…een half uur?! Dan laat je toch bepaalde dingen achter, kan niet anders. Dus afgeraffeld werk!

• leon

jeetje dat is super snel hoor ik heb ze van de week laten opvullen mijn eigennagels met acryl en nagelart en heb er 5 uur gezeten Danielle schreef:

>

> He meiden, collega nagelstylisten!

>

> Ik vroeg me af hoe lang je er gemiddeld over doet om een set

> te zetten.

> Ik heb het nagelzetten op me 16e geleerd en ik heb nooit een

> vervolg cursus gedaan ofzo…Wel alle technieken, zoals

> glass, acryl, gel, nail art, bruid, probleem nagels.

> Ben nu inmiddels 20.

> Dus heb wel veel variaties en veel ervaring maar ik ken zelf

> meiden die in een half uur een set zetten en dan denk ik dus

> dat ik echt langzaam ben.

> Zouden jullie me willen vertellen hoe lang jullie erover

> doen???????

>

> Ik doe er 2 uurtjes over met aflakken of nail art erbij en

> een rook pauze van 5 minuten.