Advies gevraagd

• Judith

Ik vraag mij af of jullie mij kunnen adviseren.

Ik heb altijd acrylnagels gehad en daar had ik eigenlijk altijd luchtranden langs de zijkant van mijn nagels.

Omdat ik zulke goede verhalen hoor over gelnagels ben ik daar op overgestapt.

Nu zit dit 2 weken op mijn nagels en dit ziet er eigenlijk heel netjes uit althans qua luchtranden. Behalve dat na 2 weken en er een laagje gel is afgesprongen waardoor de tip “bloot” ligt.

Tevens zijn mijn tips in het midden aan de onderkant gescheurd. Dit heb ik naar mijn weten nooit met acryl gehad.

Mijn vraag is nu moet ik teruggaan op acryl of moet ik gewoon het idee van mooie nagels van mij afzetten. want ik krijg steeds meer het idee dat dit bij mij niet mogelijk is.

• Danielle

Hoi Judith!

Uhhm….. Misschien heel naar gezegd maar ik denk dat je beter met je nagelstyliste kunt overleggen wat het probleem is….. Dit ligt namelijk echt niet aan gel of acryl maar gewoon aan de manier van opzetten. Wellicht werkt ze te dun met die gel. En over die luchtranden, als ze goed langs de nagelriemen de acryl of gel plat vijlt ontstaat er echt geen luchtrandje! Gewoon zeggen hoor, want je betaald er toch centjes voor?

Suc6 ermee!

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• Judith

Ja ik weet dat ik dat ook moet doen maar het probleem is dat ik voor de gel naar een andere styliste ben gegaan en daar ga ik morgen naar terug maar ik ben zo benieuwd wat jullie zeggen dan heb ik een klein beetje achtergrond informatie zodat ze mij niet van alles wijs kan maken.