vraagje...

• Chrissie

ik heb nu sinds bijna een week weer acrylnagels, maar wat kun je er tegen doen dat er lucht onder komt? Ik had dit de vorige keer heel erg en ik wil dit deze keer vermijden. Ik hoop dat iemand me kan helpen!

En dan nog een vraagje: degene die bij mij acrylnagels zet, doet geen gekleurde topjes (kweet ff niet hoe ik dat moet noemen) en nu zoek ik iemand in Eindhoven die mn nagels voortaan wil doen en ook gekleurde acryl doet tegen een leuk bedragje.

Ik hoor het wel, groetjes Christel

• Christel

Hallo naamgenoot,

Daar kun jij weinig tegen doen omdat te voorkomen. In 1 week tijd al veel lucht onder de nagels kan te maken hebben dat de acryl niet goed gehecht is of niet goed gevijld is.( of nog veel meer oorzaken)

Heb het er even met je nagelstyliste over, als ze een goede opleiding heeft gehad kan ze je er vast meer over vertellen.

Succes

• Chrissie

Oke, bedankt voor je antwoord. Gelukkig heb ik er nu nog geen last van en het is ook wel beter gedaan dan de vorige keer volgens mij!

• h.vossen

Beste Chrissie,

Ik ben woonachtig in de regio eindhoven, doe ook french manicure zoals jij de gekleurde topjes noemt.

Eventueel met gekleurde acryl.

Groetjes,

Hester

Je kunt me mailen of bellen op 06-28884965

• chrissie

Hoi Hester,

ik heb je n mailtje gestuurd,

groetjes christel