hallo
ik ben op zoek naar leerboeken voor nagelstyliste maakt niet uit van wat elk iets is welkom.
wie kan mij hier aan helpen
laat het me even weten
groetjes sandra
ik heb leerboeken van Mey Liang liggen: Manicure (nagelopbouw, huidopbouw, nagelverzorging, nagelziektes, omgang met klanten, salon-inrichting, salon hygiene e.d.), Magnetic Manicure (geven van een uitgebreide manicure met nagelverzorging, peeling, masker, shiatsu massage (energiebanen), Gel- en Acrylapplicatie. Duidelijke stapsgewijze uitleg. Mail me maar als je belangstelling hebt. Vind het moeilijk om een prijs te noemen, dus zeg maar hoeveel je ervoor over hebt. Groetjes
Hi sandra.
Doe je al een opleiding?
Ik heb wel een cursus boek, die kan ik kopieren voor je.
Daar staat ongelooflijk veel info over acryl in.
Zoals: Hygiene in de salon, alles over tips en sjablonen, acryl applicatie met stappenplan, manicure, korte en lange nabehandeling van de kunstnagels,
en nog meer. Alles met duidelijk plaatjes.
I wil het kopieren voor je voor een tientje, en dan zijn de verzendkosten ook voor jou.
Maar als je omgeving rotterdam woon, kan ik het je ook gewoon leren,
dmv lessen, pakket en een oefenhand.
Mail me voor meer info.
Daje_5@hotmail.com
groetjes Danielle
Meiden, waar zijn we nou mee bezig!
Even mijn mening uiten, hoor Ik zal wel niet de enigste zijn die er zo over denkt.(HOPELIJK)
Ik vraag me af waarom ik al die dure opleidingen voor gedaan heb als ik zo gemakkelijk een cursusboek kan overnemen.
Hoe vaak krijg ik geen klanten die bij een nagelstyliste zonder opleiding vandaan komen omdat het niet goed is gedaan of om andere redenen.
Ik heb mijn opleidingen gedaan en nog loop ik wel eens tegen probleempjes op, maar die kan ik bij mijn opleiding voorleggen.
Zo krijgen de dames in het nagelstylistenvak dus een slechte naam!! Bedankt!!
Babs
Ik ben het helemaal met je eens, wat dacht je van die nagelstylistes die willen bijbeunen met het geven van een cursus nagels zetten, en dan in 1 dag????? Ook wordt ik gek van die groothandels waar je zomaar je spullen kan kopen. Zo kan dadelijk ieder JOJO zonder papieren, en kvk nr. produkten kopen. Ik wordt hier ook doodmoe van. Ik vraag me ook af wat voor stylistes het zijn die dit soort praktijken doen: boeken verkopen, produkten leveren, en een cursus geven en nog meer dingen, waarschijnlijk diegene waar wij de rommel van op kunnen knappen, of waar klanten van zeggen: Ik vind het wel mooi, maar het doet zo zeer????? En ik dan weer moet uitleggen dat nagels plaatsen nooit zeer mag doen!
Lekker even mijn hart luchten…
Een goed nageljaar toegewenst! In iedergeval waarvan wij kunnen zeggen met kwaliteit!!!
ik ben het er ook mee eens!!!
ik heb ook een paar dure opleidingen gedaan.
en dat is hard nodig! zonder kom je er niet.
dus je kan wel leuk ee kopietje uit je hoofd leren maar dan ben je er echt nog niet.
wel erg makkelijk.
zulke vragen kan ik dus niet uitstaan en ik zal me dus ook absoluut niet hiervoor uitlenen.
wat dachten jullie er van om gewoon zoals bijna elke goede nagelstylist een goede opleiding te volgen?
ik vind dat echt een beetje kwakzalverig, zonder opleiding bij mensen nagels op gaan zetten.
Esther
En jullie denken dat dit helpt???
Ik ben gewoon ingeschreven bij de kamer van koophandel en heb netjes een salon met mss meer ervaring dan de meeste hier!!!
Kat lekker jezelf af.
Ik help hier medestylistes, en je moet niet gelijk uitgaan van het ergste, met je bijbeunen!!!
Belachelijk, dat je je zo kun opwinden over iets waar je helemaal geen informatie over verzamelt hebt.
Ik vind het juist belachelijk dat jullie zo veel geld voor die opleiding willen betalen.
En wat kunen jullie nou oordelen over mijn kwaliteiten.
Leuk dat je je hart lucht, maar doe dit wel nadat je weet waar je over praat,
ik geef gewoon lessen in mijn salon aan meiden die ik een toekomst gun in ONS leuke vak.
En ik leer het al helemaal niemand in 1 dag.
Stom hoor, dat jullie me zo over een kam scheren met hobbyers die gauw geld willen vangen!
Ik ben zwaar beledigt!
Zijn jullie bang voor concurrentie?
Sandra is juist slim, zo kan ze alvast alles leren, en als ze het toch superleuk vind, kan ze altijd nog besluiten door te leren.
Hoe vaak hoor je niet dat meiden met de opleiding stoppen omdat het niet is wat ze verwachten?
Omdat ze niet voldoene hebben rond gevraagt wat de cursus nou eigenlijk inhoudt???
Dat is toch zonde??
KOM ZEG, GUN IEDEREEN EEN KANS,
EN NIET ALLEEN JEZELF OMDAT JIJ WEL ZOVEEL GELD OVERHEBT!
ik wil hier graag nog even op reageren als dat mag.
wat ik bedoel is dat er sommige mensen hier zijn, die totaal geen eigen moeite willen doen voor het nagelstylen.
jij met dus ook veel ervaring weet ook heel goed dat zo'n opleiding (waar en hoe duur/goedkoop dan ook, een hele belangrijke ondersteuning is)
wat is zelf heb gemerkt is dat het heel belangrijk is om onder begeleiding het vak te leren.
en dat bedoel ik dus met zonder opleiding ben je er nog niet.
ik val jou niet persoonlijk aan, tuurlijk is het aardig dat je iemand wil helpen, dat zou ik ook doen en doe ik ook hier, maar niet aan zulke meiden die denken dat nagelstylen alleen van een papiertje te leren valt.
dus Danielle, ik kat je echt niet af en zie je ook absoluut niet als bijbeuner zoals jij dat noemt.
ik geloof zeker dat je het goed aanpakt in je salon als ik zo jouw stukje lees, maar je bent het hopelijk toch wel met me eens dat het voor sommige meiden heel makkelijk is om zo het vak te leren, zonder steun of wat dan ook.
ik hoop erg op een reactie van je, want zou het vervelend vinden als hje hier erg boos over ben.
dit is dus mijn eigen mening en nee ik krabbel niet terug, maar heb geprobeerd om het duidelijker voor je te maken.
tot horens en succes met je salon.
Esther
www.bijoutifullyou.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?