Helpppppppppppp!!!!!!!!!!!!!!!

• Lia

Ik weet dat het slecht is, nagels bijten, maar helaas het gebeurt ongemerkt. Ik vindt het zelf een akelig gezicht en wil er heel graag vanaf. Wie heeft tips voor mij om er vanaf te komen. Is er iets in de handel wat vies is of erg hard wordt dat het onmogelijk wordt voor me.

• yvon

Neem kunstnagels, echt volgens mij is dat het enige wat kan helpen om van die gewoonte af te komen. Mijn klanten (de nagelbijters) hebben meestal al van alles al geprobeerd. Maar uiteindelijk zijn de kunstnagels de uitkomst! Daar bijt je echt niet aan! Succes

• Karin

Hoi, ik hoor inderdaad ook veelbelovende reacties van mensen die kunstnagels nemen. Ik weet niet waar je woont, maar ik doe op dit moment de opleiding nagelstyliste en ik kan evt. nog een nagelbijter als model gebruiken. Ik woon in het noorden van Nederland

• Esther Bijoutifull You

Hoi,

Kijk eens op mijn site….

Ik zet ook bij nagelbijters kunstnagels… Heb daar een speciaal arangement voor.

www.bijoutifullyou.nl

Ik doe dit in Den Haag, misschien is dit in de buurt en vind je het wat!

Wie weet tot horens.

Esther

• jeannette

he hallo lia

ik sluit mezelf aan bij mijn collega s

mijn site;www.geocities.com/didedeku

mij adres staat er ook bij

groetjes jeannette

• Lia

Ik woon in Brabant, is wel erg ver uit de beurt.

• Lia

Ziet er leuk uit je site. Helaas woon ik te ver weg.

Ik heb kunstnagels geprobeert, maar die gaan er heel snel al. Iedere dag moet ik er 1 of op nieuw er op zetten. Eigenlijk wil ik iets natuurlijks hebben. Als je nog tips heb. Zijn van harte welkom.

• nails

Hallo mag ik vragen waar u woont ik gebruik een techniek waar door de nagels er niet af kunnen vallen,Ze blijven 100% zitten En eraf bijten van de nagels ho maar dit zal niet lukken .Ik zit in zeeland en heb ook klanten uit rotterdam en omgeving.groetjes van NAILS

• jeannette

hallo lia

ik weet niet wat voor kunstnagels je gehad heb maar ik denk dat iedereen het hier

wel met me eens is dat er of slecht werk geleverd is of heb je ze er zelf opgeplakt?

het is eigenlijk niet mogelijk dat je nagels er zomaar afvallen en ik zou dan ook gelijk terug gegaan zijn naar de styliste waar ik ze laten plaatsen heb

aangezien ik niet weet waar je woont kan ik je geen andere styliste aanraden

je kunt altijd even je gegevens naar mij mailen en ik zal er voor zorgen dat je bij iemand goed terecht komt

mijn email staat bij mijn site vermeld

groetjes jeannette

• Lia

Ik kom uit Helmond.

Is er geen middel wat je eigen nagels verhard?