Niks blijft zitten

• Cathy

Ik heb een klant waar dus echt niks blijft zitten. Acryl niet,gel niet. Ik vind dit best vervelend dus wie heeft de beste oplossing voor mij.

Alvast bedankt.

• sara

Hoi Cathy

Misschien is ze in de overgang? Daardoor kan haar nagelplaat te vet zijn, dan laat de acryl/gel nagel los.. Medicijnen kan ook een oorzaak zijn..

Succes groetjes Sara

• yvon

Begin eerst met de oorzaak: diverse medicijnen kunnen de oorzaak zijn: prednison, anti-depressie, medicijnen tegen suikerziekte, reuma, en alle medicijnen waar hormonen in zitten! En inderdaad vrouwen die in de overgang zitten hebben een verhoogde hormonenspiegel en daar gaat het ook heel vaak fout! Ik heb zelfs iemand gehad die het kreeg na een anti-biotica kuur!

Soms helpt het om extra te ontvetten met een bijv. nailfresh, en daarna in ieder geval een nailprimer. Mocht dit nog niet lukken dan kan je het beste alles eraf halen zorgen dat ze met wat ze nog heeft, goed te verzorgen en probeer ze voor een manicure te laten komen. Ook is een optie uv-acryl, maar probeer eerst maar de oorzaak. Want als je die weet kan je kiezen voor de manicure of toch de kunstnagel!

Succes

• Cathy

Bedankt voor alle adviezen.

Ik ben inderdaad ook het hele rijtje afgegaan, maar ik kan er niet zo goed tegen waar het aan kan liggen.

Ik dacht ook nog aan fiberglas er op te doen, maar na zoveel pogingen zal dit ook wel niet lukken. Ik ga dat toch eens vragen van de overgang. Leeftijd heb ze er wel voor.

Jullie horen het nog wel.

• nails

Hallo ik heb ook een klant die alle studio af ging omdat niks bleeft zitten.Tot ze bij mij aan kwam.Ik gebruik voor al de sjabloon techniek.Ze heeft ze nu al 2 maanden nog perfect .groetjes Nails

• Cathy

Je bedoelt geen tip? Dan zou de tip los moeten raken dan en daarom zet jij ze met sjablonen. Kan een idee zijn om te proberen, toch? Bedankt

• patricia

misschien is toch de fiberglas nagels een optie, want ik ben nu net uit he ziekenhuis en dit jaar eerder ook geopereerd en heb echt heeeeel veel medicijnen gebruikt en mijn fiber nagels zitten er nog heel mooi op. ik had eerst acryl nagels en die vielen er zo af.

dus wie weet.

groetjes patries