Ik heb een klant waar dus echt niks blijft zitten. Acryl niet,gel niet. Ik vind dit best vervelend dus wie heeft de beste oplossing voor mij.
Alvast bedankt.
Begin eerst met de oorzaak: diverse medicijnen kunnen de oorzaak zijn: prednison, anti-depressie, medicijnen tegen suikerziekte, reuma, en alle medicijnen waar hormonen in zitten! En inderdaad vrouwen die in de overgang zitten hebben een verhoogde hormonenspiegel en daar gaat het ook heel vaak fout! Ik heb zelfs iemand gehad die het kreeg na een anti-biotica kuur!
Soms helpt het om extra te ontvetten met een bijv. nailfresh, en daarna in ieder geval een nailprimer. Mocht dit nog niet lukken dan kan je het beste alles eraf halen zorgen dat ze met wat ze nog heeft, goed te verzorgen en probeer ze voor een manicure te laten komen. Ook is een optie uv-acryl, maar probeer eerst maar de oorzaak. Want als je die weet kan je kiezen voor de manicure of toch de kunstnagel!
Succes
Bedankt voor alle adviezen.
Ik ben inderdaad ook het hele rijtje afgegaan, maar ik kan er niet zo goed tegen waar het aan kan liggen.
Ik dacht ook nog aan fiberglas er op te doen, maar na zoveel pogingen zal dit ook wel niet lukken. Ik ga dat toch eens vragen van de overgang. Leeftijd heb ze er wel voor.
Jullie horen het nog wel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?