wimperextension

• fleur

ja klopt de wimperremover is wel gevaarlijk. als het in je ogen komt doet het ook echt pijn.

Gebruik inderdaad een olie, zoals baby olie, dat kan absoluut geen kwaad, het duurt misschien iets langer voordat ze eraf zijn, maar je bent er zeker van dat alles goed gaat.

Veel succes!

• Lizzy

hoi

het eraf halen is bij mij geen probleem.. het blijven zitten wel!

ik heb ze nu een paar keer gehad maar ze liggen er iedere keer al binnen 2 dagen af :(

ik gebruik geen olieprodukten ofzo.. kan het zijn dat het bij sommige mensen gewoon niet lukt?? (heb ik die pech?)

weet iemand dat misschien?

groetjes,

liz

• nailfan

Volgens mij komt dat dan doordat er te weinig lijm gebruikt is of de wimper niet goed op de eigen wimper geplakt is. Het is natuurlijk een feit dat er altijd wel wat kan uitvallen. Dit komt omdat de eigen wimpers ook loslaten net als je haar en de wimper die daarop geplakt is valt dan natuurlijk ook mee, maar ze mogen er niet allemaal af.

Ik hoor wel vaker van anderen dat ze er snel af gaan, maar ik heb nu twee modellen uitgeprobeerd en bij de eerste vielen er regelmatig wimpers uit en bij de tweede heb ik meer lijm gebruikt en blijven ze supergoed zitten, je kan trekken wat je wilt maar ze blijven gewoon zitten. Dus ik denk ook dat het te maken heeft met hoe het opgezet is.

Groetjes!

• Lizzy

hoi,

het vreemde is dat ik het al een aantal keer heb gehad, ook door verschillende mensen opgezet die bij andere mensen veel succes hadden… snap er niks meer van :(

liz

• tinkie

heb je geprobeert om de wimpers eerst goed schoon te maken en te ontvetten?

hiervoor kan je het beste de make-up remover van everlash of duralash gebruiken

het bolletje lijm dat aan de kunstwimper zit moet je goed uitstrijken over de wimper waarom je het gaat plakken , leg deze daarna voorzichtig op de natuurlijke wimper

kijk altijd van bovenaf op de wimper (dus sta als het ware achter de klant)

als je 3/4 wimpers heb geplakt borstel de wimpers even en ga dan weer verder

ik hoop dat je er wat en heb

groetjes tinkie