ibd

• Kim

Hallo,

Ik heb een vraagje ik werk nu met Creative maar ben misschien van plan om over te stappen naar ibd.

Heeft iemand ervaring met ibd????

Groeten Kim

• Petra

Ja hoor, het werkt als een trein.

ik ben helaas genoodzaakt om te stoppen wegens mijn achteruitlopende gezondheid, maar als je wilt heb ik alles ervan nog nieuw staan inclusief lamp dus als je interresse hebt kun je het misschien nu wel proberen voor een mildere prijs.

Ik hoor het wel als je interesse hebt.

Petra

• Kim

oke dank je wel ik hoop dat ik nog een aantal reacties krijg!! misschien ga ik nog op je aanbod in!

Groetjes Kim

• yvon

Ik ga ook stoppen met Creative, daar het er helemaal uit gaat heb ik begrepen hier in Nederland. ( of het is in iedergeval moeilijker om eraan te komen) ik weet niet hoe het nou precies zit er gaan verschillende verhalen.Ik ga nu een omscholing doen naar IBD, schijnt erg lekker te werken en je hebt meer tijd om te modelleren. Je set tijd is 5 minuten en de cure 24 dus dat scheelt wel!

En IBD is wat aantrekkelijker in de prijs! En ik heb de nieuwe kleuren gezien van IBD, die zijn ook super!

• Petra

Yvon,

Mij is ook verteld dat creative eruit gaat, waarschijnlijk heb je dat ook gehoord bij de nailcompany in rotterdam.

Dit is echter helemaal niet waar.

ik heb met hun distrubuteur gebeld eindhoven en daar blijven ze het gewoon verkopen.

de reden dat ze het niet meer in rotterdam verkopen is dat hun geen produckten uit eindhoven meer afnemen en dus zo doende niet meer eraan kunnen komen.

Maar ik heb net gebeld, omdat ik ook in de stress schoot ik ben zelf niet meer voor klanten bezig maar nog wel met acryl voor mezelf en was erg tevreden over dit merk. dus ik gelijk naar eindhoven gebeld en die vertelde me dat hun het blijven verkopen.

Petra