vreemde nagel

• jolanda

ik heb al twee jaar acryl nagels……..

voor de kerst deed mijn wijsvinger raar, er zat opeens een grote luchtbel onder…..ik heb de nagel eraf gehaald en een nieuwe erop gezet.

S'nachts werd ik wakker met een kloppende vinger, ik heb de nagel eraf gehaald en tot mijn grote verbazing kan ik nu nog steeds geen nagel plaatsen.

Ten eerste ik moet hem kort houden en binnen drie dagen ligt hij er weer af.

aan de nagel is niks raar te zien????

wie heeft er raad

groetjes

• yvon

Hoi

De natuurlijke nagel heeft geen luchtbellen??? anders is het het loslaten van je nagel van het nagelbed.

Misschien zou je een grotere tip kunnen proberen en die op maat vijlen aan de zijkanten. Dan heeft de natuurlijke nagel geen druk meer omdat je nagel dan platter is en kun je hem weer boller maken door je acryl.

En hoe groeit je natuurlijke nagel: als ski-jump naar boven of als haviksnagel naar beneden, want daar kan het ook aan liggen en dan moet je ook gaan corrigeren.

En heel rot, maar misschien is het toch verstandig om die ene nagel even te laten rusten, en hem te verwennen met een nagel-olie!

succes

• jolanda

gelukkig heb ik een normale nagel

Ik had ook al ik mijn gedachte om de nagel er een tijdje af te laten en olie te gebruiken.

Ik ben blij dat jij mij hetzelfde advies geeft.

Toch raar zo'n nagel

bedankt