Hallo ik zoek een nagelstyling opleiding omgeving utrecht nieuwegein zeist.
Heb in deze plaatsen al wel wat gevonden maar wil weten of ze goed zijn.
Ook heb ik mey liang gevonden on soesterberg.
Graag reaktie.
Bedankt Bianca
Hoi,
Mey Liang is de beste in jouw regio. je krijgt een gedegen opleiding van maar liefst 16 lesdagen bij de allround opl. Ik kan je deze aanbevelen. Als je verder kijkt zul je zien dat er veel verschil zit tussen de opl. centra. Maar zeg nou zelf je kan toch niet allround styliste worden als je maar 8 lessen hebt gehad. Ik wens je veel succes met het maken van je keuze.
Hallo,
Bedankt voor jullie adviezen ik zat zelf ook te denken aan Mey Liang.
Omdat dat een van de grotere is en niet al te ver uit de buurt.
Maar goed moet er echt goed over na gaan denken want mijn man vindt het maar niks, hij vindt het te duur wat ook wel zo is.
En hij vindt dus dat je er toch geen klanten in kan vinden omdat het geen levens behoefte is het is een luxe zegt hij.
Maar ik vindt het de ideale baan omdat het zelf in te delen is ik heb twee dochters eentje van negen en eentje van drie ik heb evt de ruimte om het thuis te gaan uit oefenen.
Maar goed ga gewoon er eens over nadenken weet 1 van jullie soms waar ik een (liefst gratis) workshop kan krijgen om dan te zien of het vak me leuk lijkt.
Ik draag nu zelf geen gel of acryl maar wil dat wel in de toekomst gaan doen.
Wil natuurlijk wel weten waar ik over praat en zelf er ook verzorgd uitzien.
Wie kan mij ook vertellen hoe ik aan kaartjes kan komen voor de vakbeurs in utrecht kan ik daar mischien ook eens gaan kijken alvast bedankt!!!!
Groetjes Bianca.
Hallo je kun natuurlijk een opleiding ook in delen doen.Als je het te duur vind .Dan valt het je man meschien niet zo op (hihi) En je man heeft het duidelijk mis uiterlijkeverzorging speelt een heele belangerijke rol in het leven van de mensen tegen woordig.En of het een luxe is hangt af waar je woon en of de mensen om je heen het kunnen betalen.Ik woon in een stad met bijna alleen nieuw bouw .Deze mensen hebben goed betaalde banen en kunnen het dan ook prima betalen.Maar ook de huis vrouw weet je te vinden als jij hun laat weten dat jij er ben.Groetjes C
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?