opleiding

• Carola

Hi allemaal,

Ik wil een allround opleiding gaan volgen, ik ben van plan deze bij Beaty Enterprise in Breda te gaan volgen, is er misschien iemand die daar wel eens van gehoord heeft en die mij kan vertellen of dat wat is?

Het valt niet mee om er achter te komen of een opleidingsintituut ook kwalitatief goed is. Het klonk allemaal wel heel serieus maar wil graag zeker weten dat ik goed zit voordat ik mijn zuurverdiende centjes aan een opleiding ga uitgeven, snap je.

Groetjes Carola

• Lique

Hoi carola ik ben zelf in Januari begonnen aan de acryl opleiding bij Nails & Beauty Supply.

Deze groothandel zit in Breda, voor mij is er een opleidingsplaats in Vlissingen( waar ik ook in de buurt woon) Ik ben heel erg tervreden over hoe het eraan toe gaat, allemaal erg profecioneel en ik leer hier ook alle aspekten van de acrylnagel.

Natuurlijk geven ze ook allround opleidingen kijk anders even op deze site:

http://www.nailsbeautysupply.nl/ingang.html

Misschien een idee om bij hun informatie op te doen??

Suc6 ermee!

gr.Lique

• suzanne

Hoi,

Ik ken nails en beauty supply ook, maar heb helaas geen goede opleiding daar gehad. Ik heb mijn opleiding opnieuw gedaan bij een ander en dat was veel beter. Je leert de technieken niet goed bij breda, sorry om het je te vertellen maar je moet een goede keuze maken voordat je zoveel geld gaat uitgeven.

ik wens je veel succes met je keuze.Lique schreef:

>

> Hoi carola ik ben zelf in Januari begonnen aan de acryl

> opleiding bij Nails & Beauty Supply.

> Deze groothandel zit in Breda, voor mij is er een

> opleidingsplaats in Vlissingen( waar ik ook in de buurt woon)

> Ik ben heel erg tervreden over hoe het eraan toe gaat,

> allemaal erg profecioneel en ik leer hier ook alle aspekten

> van de acrylnagel.

> Natuurlijk geven ze ook allround opleidingen kijk anders even

> op deze site:

> http://www.nailsbeautysupply.nl/ingang.html

> Misschien een idee om bij hun informatie op te doen??

> Suc6 ermee!

>

> gr.Lique

• Carola

Hi,

Bedankt voor jullie reacties, maar waar kan ik in de buurt van Rotterdam dan wel een goede opleiding volgen?

Ik hoop gauw wat reacties te krijgen. alvast bedankt allemaal.

Groetjes Carola

• Esther

BTNails in Rotterdam is heel goed.

www.btnails.nl

Ga daar eens op kijken, wie weet vind je daar wat.

Esther

• Marianne

Ga anders bij andere groothandels/ opleidingen naar een kennismakings avond.Succes