mey liang

• Esther

Mey Liang is erg goed ja.

Over BT ben ik ook te spreken hoor.

Je hebt dus keuze uit 3!

Nu nog kijken wat voor jou het beste is.

Succes…

Esther

• bianca

Ja ik denk kwa ligging dat ik voor mey liang zal gaan alleen had florence nu een leuke aanbieding kwa curcus maar is voor mijn 45 min rijden. Bedankt.Bianca.

• Monique

als je even wacht tot de beauty beurs in Utrecht (volgens mij in maart). Mey Liang heeft dan meestal een beursaanbieding - 10% korting op all-roundopleiding als je op de beurs inschrijft….

• bianca

Ja maar hoe kom ik aan kaartjes voor de beayty beurs ben al aant kijken geweest.

Maar ben er toch wel over uit dat het geen all-round wordt dat geld heb ik gewoon niet dus mischien in delen eerst gel en dan acryl kijk wel even groetjes Bianca.

Weet iemand een nagelstudio en omg.van leerdam bedankt.

• bianca

Hoi maar heb jij je opleiding all-round gedaan en hoe duur was dat of in delen want ik kan een alround opleiding gewoon niet betalen ik heb een geain met twee op groeiende kinderen maar wil iets doen en nagelstyling kan ik ook thuis uit oefenen Groetjes Bianca

• Danielle

Hoi Bianca!

Is er geen regeling te treffen dat je in delen betaald? Want met bijv. alleen een opleiding gel kom je ook niet ver… Wat doe je namelijk als je nagelbijters krijgt, waarbij de natuurlijke nagel te kort is om een tip te plakken? Dan moet je gaan werken met sjablonen en dat leer je weer met de acryl opleiding. Anders moet je steeds nee verkopen en dat kost je ook klanten.

Mijn ervaring is dat je vrij snel een klantenkring hebt… Je begint met een klant, haar zus wil ook, de collega van die zus ook, en voor je t weet heb je een flinke klantenkring. Van die centjes kun je dus je opleiding in delen af betalen.

Mey Liang is echt super trouwens dus zou er voor proberen te gaan! Het kost wat maar dat verdien je gauw genoeg weer terug! Enne, als je kwaliteit nagels wilt afleveren moet je echt een goede cursus gevolgd hebben en niet via via op een zoldertje het leren van een prutser. Zonder kwaliteit heb je alleen maar van die eenmalige klanten. Enne…. We kunnen helaas niet voor n kwartje op de 1e rij zitten! :-))

Groetjes, Danielle