ambulante

• jolanda

Hoi ,ik ben druk bezig met mijn opleiding en de bedoeling is om ambulant te gaan werken omdat ik zelf thuis geen plek heb.

Nou is mijn vraag hoe doe je dat nou met een tafel ?

Je moet er een meenemen want anders krijg ik het aan mijn rug maar het lijkt mij toch ook wel weer een heel gesleep.

Nagelkoffer,paraffine bad,tafel ,lampen en ga zo maar door het lijkt wel een volks verhuizing of doet iedereen het op die manier?

Weet iemand misschien ook waar ik zo een tafel kan kopen?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Jolanda

• Lizzy

hoi,

ik heb wel eens gelezen dat de strijkplank wordt gebruikt…

er zijn ook speciale nageltafels die je makkelijk kan inklappen.

groetjes,

liz

• Nagelstudio Beauty By Me

Hai Jolanda,

Kijk eens op de volgende site: http://www.dijadirect.nl onder “saloninrichting”

Daar staat een inklapbare manicuretafel voor E. 99,00 op genoemd.

Misschien is dit wat?

Enne… Mijn moeder is een van de weinige klanten die ik thuis behandel en dat gaat ook gewoon op de strijkplank!!! Een beetje vreemd, maar wel makkelijk…

Misschien is het een idee om het onderstel van een strijktafel te monteren onder een -naar smaak en keuze- afgewerkte plank? Ideaal als je het mij vraagt!

Bovendien kun je zo de maat van de plank zelf bepalen (120 x 60 cm is het meest ideale) en deze plank net zo mooi maken als je zelf wilt (verven, aflakken, enz.)!

Oja, dingen zoals parafinebad e.d. hoeven toch niet bij elke klant mee naar binnen?

“Leer” je klanten van te voren op te geven welke behandeling(en) ze willen, en alleen dat wat je nodig het neem je mee naar binnen (al staat de rest natuurlijk wel klaar in de auto…)!

Zo zie je maar dat ambulant zijn echt niet zoveel werk hoeft te zijn als je denkt!!!

Heel veel succes toegewenst en nagelse!

Groetjes, Petra

http://www.nagelstudiobbm.com

• Esther

Een kennis van mij heeft dit ook een tijd gedaan.

Zij heeft toen een hele grote nagelkoffer met wieltjes gekocht waar zij echt alles in deed. Ook haar lamp en ik denk dat een bad ook wel past.

Ook zij had een inklapbare nageltafel.

Voor haar was het dus alleen maar de tafel tillen en de koffer voortrekken.

Dit viel altijd best wel mee.

Misschien is dit wat voor je?

De tafels zijn bij veel fabrikanten te koop en ook de koffer.

Echt een aanrader hoor.

Inmiddels heeft zij een eigen studio aan huis met schoonheids salon, maar toen ze nog ambulant was ging het volgens mij altijd wel prima.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Esther

• Danielle

Hoi!

Ik werk zelf vanuit mijn salon aan huis, maar kom ook bij klanten thuis die bijvoorbeeld geen vervoer hebben. En hoe ik dat doe? Aan de eettafel! Hihi! Ik heb een beautycase bij me met acryl, gel, vijlen ed. en een tas waar mijn lamp in zit. Gaat al jaren hardstikke goed op deze manier hoor, daar hoef je echt geen dure tafel voor aan te schaffen. Neem wel zelf je handdoeken en plastic beschermer voor de tafel mee….. Ik heb namelijk al eens iemands nieuwe eettafel vernield met een flinke vlek vd remover…. Oeps! :-(

Suc6 ermee!

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl

• yvon

Ik gebruik een inklapbare camping tafel, makkelijk, niet te zwaar en past in mijn auto, en er kan nog best wat op mijn tafel staan! 2 jaar geleden gekocht voor 27,50 dus het hoeft ook niet duur te zijn!

succes