oplichtster bij marktplaats

• christinebynails

hi, dames ik wil jullie behoeden voor een nagelstyliste JENNIFER VAN der SCHOOR in brabant (brunssum) ik heb van haar een potje gel gekocht van IBD gel clear het zou vol zijn en nieuw, dat was op 20 januari ik maakte het geld gelijk over en ze liet niets meer van haar horen na een week mailde ik of het al verstuurd was,ze had een smoes, na okee, afwachten weer na een week , mailde ik en ze verteld dat ze het verstuurd had, okee dat kan weer een week, later mailde ik toen begon ze erg asociaal te doen ze beweerde een nieuw potje gekocht te hebben en weer op te sturen en wat denk je, het was een gebruikt potje met 1/3 vol ik heb haar de kans gegeven om het op te lossen , maar dat doet ze niet, dus dames let op laat je niet bedonderen door jennifer v/d schoor in brunssum

• risje

Ter info, Brunssum ligt in Limburg bij Maastricht en Heerlen.

Het is heel vervelend als dit soort dingen gebeuren en goed van je dat je het bekend maakt.

• fleur

stuur marktplaats een mailtje met haar naam etc.. en zet overal op marktplaats dat ze een oplichster is, moet je kijken hoe snel je je geld terug hebt.

Zielige mensen hoor,,, en nog een tip: vraag altijd haar adres en zegt datje het wilt ophalen, als ze dan moeilijk doen weet je gelijk dat het al niet pluis is.

Deze manier gebruik ik ook vaak, en dat helpt echt.

succes ermee!

• Karin

Hoi allemaal

Misschien heb ik wel een rare vraag aan jullie maarre welk merk gel gebruiken jullie??? Ik gebruik nog steeds de gel van de opleiding en dat is Lightbox, heel erg goed maar ook wel duur misschien hebben jullie een ander merk dat ook goed bevalt?

Alvast bedankt, groetjes Karin

• Iris

Christine,

Als je slim bent laat je het bedrag bij je bank storneren.

Dat kan binnen 1.5 maand. En daar heeft diegene niks over te vertellen.

• Petra

Jeetje niet te geloven, maar iris storneren kan niet als je het zelf gestord hebt wel als er geld van je rekening is gehaald door automatisch incasso.

maar dus niet als je het zelf gestord hebt.

ik heb het ook een keertje gehad en mij werd verteld dat je tot drie keer toe online de vraag krijg of je het zeker wilt versturen en of je het bedrag acoord verklaard etc.

dat het dan wel heel vreemd is dat je het daarna wilt terug halen.

vandaar.

jammer in dit geval, maar ja geld sturen en producten opsturen moet je ook niet doen.

in die wereld leven we al lang niet meer dames!!!

gewoon ergens ophalen dan is er niets aan de ahnd voor alle twee de partijen niet.

en het kan dat je wel degelijk iets hebt opgestuurd en dat het niet aan komt dan heb je al snel de gedachte dat er iets niet pluis is, terwijl niet terecht is.

dus voor iedereen is het beter gelijk oversteken!!

petra

• Chrissie

als je zelf het geld gestort hebt, kun je het wel degelijk terug halen!!

• yvon

Dan moet jij maar eens vertellen hoe dat moet want ik heb toevallig vorige week zo'n geval meegemaakt (uiteindelijk wel goed gekomen, bedrijf heeft zelf het geld uiteindelijk terug gestort)) maar volgens de giro kan dat niet. Wat je wel kan doen is een bemiddelingsprocedure aanvragen, dan gaat de giro het vriendelijk vragen en na 3 keer, krijg je dan het adres van de persoon! En dan nog moet je het zelf regelen. Ik ben heel benieuwd, want al zitten we dan misschien in zo'n “tijd” Het is toch te zot voor woorden dat we elkaar niet meer kunnen vertrouwen! :-(

• Petra

juist yvon,

dat is exact hoe het gaat je kan niet!!!!!! stoneren als je zelf geld over hebt gemaakt!!!!

ze gaan voor je bemiddelen maar kunnen de tegen partij niet dwingen om het geld terug te storten of dat zelf voor jou doen.

dus het is gewoon een gevalletje pech hebben..

maar misschien dat het bij jou bank wel gaat wellicht verschilt dat per bank chrissie.

• Chrissie

Jah ik ben ook geen expert ofzo (werk wel bij de bank maar niet op zo'n afdeling) en laatst had ik ook zelf geld gestort ergens naar toe en dat hebben ze voor mij terug kunnen halen. Maar bij een andere rekening die ik zelf betaalt had, ging het weer niet. kweet het ook niet hoe dat werkt…sterkte in ieder geval.