ALSOF DE DUVEL ER MEE SPEELT..

• Esther

Ja dames dit is echt niet te geloven,

Vanochtend werd ik opgebeld door een meisje

Ze had mijn nummer van een vriendinnetje gekregen

Gisteravond heeft zij nagels laten zetten, maar het doet zo'n zeer….. SLIK

Ze wilde een soort van second opinion.

Aangezien ik vandaag vroeg at, zei ik kom maar rond 6-en dna kijk ik even.

Mijn god, mijn god, ik kreeg pijn in m'n vingers toen ik ernaar keek.

Nagels zo dik als een gipsplaat, klonten aan de zijkant, nagelriemen waren bijna allemaal kapot gevijld.

Nou raad maar n.a.v. sit al hoe de rand bij de matrixkant is afgewerkt.

Volgens mij heeft ze de vijl er haaks opgezet, ze had echt hele putten in haar nagels.

Ik vond het zo zielig! Het was de eerste keer voor dit meisje maar ze was doodongelukkig ermee.

Heb dus heel veel er vanaf gefreest qua dikte en ben maar niet bij de nagelriemen in de buurt geweest.

Heb haar geadviseerd om volgende week langs te komen, dan is het wat uitgegroeid en kan ik er misschien nog wat moois van maken.

Heb haar wat verzorgingsrips gegeven….

Gelukkig had ze er niet zo veel voor betaald, dus dat vond ze minder erg.

Hierdoor werd ik nieuwsgierig en heb wat zitten vissen….

25 euro betaald voor een nieuwe set, bij een vriendinnetje van een nichtje van een buurvrouw die het leuk vond als hobby….. AAAAAAHHHHHH

Sorry hoor maar hier zakt zo m'n broek vanaf!

Ik word sago van al dat gekloot. Sorry voor m'n taalgebruik.

Dit geeft maar weer aan hoe goed de kwaliteit is van setjes voor bijv. 25 euro.

Moest dit gewoon vertellen hier aangezien dit zo'n beetje een bekende topic gaat worden hier.

Wat vinden jullie heir nou van…

Ben absoluut niet bang voor concurrentie, maar deze meiden moeten toch worden aagepakt?

Is er nou echt niets aan te doen?

Heel het vak gaat naar de kl………

Esther

• yvon

Hoi Esther

Door jouw verhaal ben ik zo boos geworden, dat ik gelijk een mailtje heb gestuurd naar de profnail (zie onder) ( ik heb al langer met de gedachten gelopen maar dit was de druppel)

Misschien is het een idee om zoveel mogelijk van dit soort klachten door te sturen in de hoop dat er iemand is die ons beschermd!

Dus meiden kom op en laat wat van je horen…….

Gewoon vertellen wat je dwars zit! Misschien doen ze er wel voorlopig niets mee, maar door veel reacties naar de profnail te sturen krijgt het in iedergeval de aandacht. En is er misschien iemand die het plan met andere bedrijven kan uitvoeren. DUS MAILEN NAAR: redactie@prof-nail.nl

Zie hier mijn mailtje dat ik heb gestuurd:

Goedenavond

Ik ben een regelmatige bezoekster van het prikbord op de beauty en nagel pagina. Hier staan veel vragen en heel veel ergernissen van nagelstylistes. Over bijvoorbeeld de zwartwerksters, de nagelstylistes op de zwarte markt in Beverwijk, de huis tuin en keuken styliste die het heeft geleerd met een pakketje van de Wehkamp, groothandels die aan iedereen leveren enz. enz.

Misschien kunt u wat met deze verhalen en ergernissen! Het loopt nu de spuigaten uit wat betreft slechte nagelstylistes. Wij vragen ons ook af of er niets te doen is tegen bepaalde praktijken. Misschien is het een idee om iets op te starten als een soort keuringsmerk voor nagelstylistes, ik denk dat heel veel nagelstylistes hier zich graag bij willen aansluiten! Want het zou heel jammer zijn dat onze mooi vak op deze manier de luxe uitstraling verliest.

Vriendelijke groeten,

Yvonne

• esther26

wat vind ik dit zielig voor haar zeg.wat heb ik een medelijden met dat meisje.

echt ik heb er geen woorden voor.

• Esther

yvon, goed plan…

ik ga dit verhaal even kopieeren in m'n mail en doorsturen naar de profnail.

in het laatste nummer waren er al 2 pagina's aan ergernissen gebruikt door een anonieme melder.

Esther

• Esther

ahum.. door de adrenaline die uit m'n oren spoot heb ik hier en daar wat schrijffouten gemaakt… sorry…..

of zullen m'n nagels te lang zijn…. hahahahhaah

Esther

• Iris

he goed idee ik ga ook een klacht insturen.. hoeveel stylistes dit doen hoe meer kans ze er wat mee gaan doen.

• marjan

ik ook

• Nagelstudio Beauty By Me

Ik heb het al gedaan en inmiddels ook al een reactie terug gekregen!!!

Ze zijn er mee bezig, dat is al een goed begin…

Wie volgt???

Groetjes, Peet