rare vraag miss

• Laura

Hoi Allemaal

IK heb in de maand december veel nagels gezet.

Ik kwam er in januari achterd at ik zwanger was.

ik heb ook een miskraam gehad met 7weken en 1 dag

dus eigelijk is mijn vraag:

kan dat komen door de stoffen in acryl?

Ik was namelijk bezig zwanger te worden

nu weer trouwens maar ik durf geen nagels meer te zetten

Ik hoop dat iemand hier and op kan geven

gr laura

ps je mag me ook gerust mailen als je info heb

• yvon

Ten eerste vind ik het heel vervelend voor je dat je zwangerschap zo moest eindigen!

Volgens mij kan het echt niet, maar ik zou er eens met je dokter over praten, zodat hij je gerust kan stellen. Ik heb tussen mijn 1e en 2e ook een miskraam gehad en miskramen komen toch echt omdat of het eitje of de zaadcel niet goed was. Het lijkt mij sterk dat je door het inademen van acryl een miskraam kan krijgen. Ik weet uit ervaring dat je graag een verklaring wilt hebben, maar die zijn er nu vaak eenmaal niet, tenminste niet in het vroege stadium. Doe rustig aan en geef het een plekje in je hart. Sterkte

Groetjes Yvonne

• Laura

Dank je yvonne

ik hoor van de ene nagelstyliste dat het wel daardoor kan komen en de ander zegt van niet!

IK hoop weer snel aan de slag te kunnen

gr laura

• Esther

hoi Laura,

Naar mijn idee kan het ook niet.

Je kunt is naar je groothandel bellen…. Die weten het echt wel….

Vooral als ze opleidingen geven zijn zij zeker op de hoogte van dit soort zaken.

Succes weer met het zwanger worden, hoop dat het nu goed blijft…

Esther

• Lizzy

hoi laura,

wat vreselijk voor je zeg, sterkte!

misschien is het een idee om over te stappen op uv-acryl.

je kan gewoon je normale poeders gebruiken, alleen de vloeistof is anders en je hebt een lamp nodig.

het grote voordeel van de uv-acryl is dat het geurloos is.

groetjes,

lizzy

• Laura

bedankt voor jullie andworden

ik ga de groothandel is bellen en het navragen

gr laura

• yvon

Maar heb je het al wel aan de dokter gevraagd? Want als het al daaraan zou kunnen liggen weet hij wel of dat het aan de bestanddelen van de acryl ligt. Of vraag het eens zo'n dokter op het internet. Of vraag het een gynecoloog? Geef ook aan waarom je het wilt weten! Maar net wat Lizzy zegt je kunt ook uv acryl nemen. Al krijg je daar ook stof van binnen ( ook als je een mondkapje draagt, helpt altijd natuurlijk) De stof van UV- acryl is wel zwaarder en zal minder snel opstuiven!

Is het je eerste zwangerschap? Echt probeer bij een deskundige advies te halen. ik denk niet dat wij het kunnen weten, al zouden we je graag helpen. wel ben ik benieuwd naar het antwoord van een dokter. Voor eventuele klanten van ons.

sterkte

• BerCas Hairfashion

Ik weet wel dat het wordt afgeraden om verf op acrylbasis te gebruiken tijdens je zwangerschap.

Als het kamertje dus geverfd werdt met acrylverf kon je er maar beter uitblijven tot de verf opgedroogd was.

Of dit ook voor het product waar jullie mee werken geld weet ik niet.

Maar er zijn wel meer producten waar het inademen van de dampen schadelijk voor je baby kunnen zijn

Ik zou het zeker nog eens navragen bij je arts of gyneacoloog.

Sterkte verder .

Groetjes Trea

BerCas Hairfashion

• Lizzy

hoi,

ik heb het eens gevraagd aan mijn gyn en die zei dat het geen probleem was. ik heb het dan wel over de uv-acryl. hij zei dat het wel verstandig is om de boel regelmatig even te luchten, maar verder kon het geen kwaad.

groetjes, lizzy

• Marianne

Hallo Laura,

wat vervelend dat je dit moet doormaken. Maar ik heb een opleiding gevolgd en daar had ik ook een boekje bij gekregen met de betekenissen van de produkten etc.. Ik weet zo ff niet hoe dat boekje heet (het gaat over de veiligheid in de salon), maar dat zou je ook een kunnen raadplegen (het boekje is rood van kleur). Ik denk zelf dat daar jouw vragen in worden beantwoord.

Sterkte! en ik zou niet zomaar opgeven meid!