ff iets leuks
wie gaat er allemaal naar de beurs aankomende maand in utrecht
en wat willen we allemaal kopen
ikzelf ga ook en ik ga opzoek naar nailart
groetjes tinkie
Hai Allemaal,
Ik ga ook naar de beurs!
Ik ga m.i.v. 1 maart op een 2e locatie starten (1= studio aan huis en 2= intern bij kapsalon) en heb dus mijn gehele inventaris dubbel nodig!!!
Meubilair, gereedschappen en materialen… Echt alles moet dubbel!
Meubilair ga ik morgen voor shoppen bij Ikea, gereedschappen en gedeelte materialen neem ik maandag na de opleiding Gel (opleiding Acryl had ik al gedaan) mee van de groothandel en voor de gebruikelijke koopjes ga ik dus lekker op de beurs shoppen!!! ;-) HEEEEEEEEEEEEEERLIJK………
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan kopen…
Laat dus effe weten wat je op je lijstje hebt staan!
EINDELIJK WEER EENS EEN LEUK ONDERWERP!!!
Alvast veel plezier op de beurs gewenst en hou je budget in de gaten dames (heb ik altijd een beetje moeite mee -hihihi- )…
Groetjes, Peet
http://www.nagelstudiobbm.com
ik ga ook naar de beurs en alles kopen wat maar in voorjaarstinten is… hahahaha
ben nu al aan het sparen, want op die beurzen heb ik altijd een gat in mn hand.
ik ga verhuizen van de ene naar een andere grotere kamer met m'n slaon en dus alles lekker opnieuw inrichten.
M'n kleurstelling wordt ook helemaal anders, dus ik wil op zoek naar vanalles wat er bij past.
ik heb er zeker zin in.
Esther
Hoi allemaal,
Weten jullie ook of ik ook een toegangskaart kan kopen op vertoon van mijn bewijs van inschrijving van de opleiding???? Ik heb nog geen kvk nr. en ben dus nog in opleiding. Ik zou sjooooooow graag heen willen. Er is ook een leuke beurs in Hardenberg ergens in april, en die heb ik al gemaild maar ik moet daarvoor wel een kvk nr. hebben. Jaartje wachten dus.
Groetjes, Karin
Ik wil ook gaan scoren met nailart spullen, en vooral de 3D stickers. Ik weet dat die van Nail Perfect uitlopen zodra je er met een shirley sealer of andere topcoat over heen gaat. Weten jullie nog goede en slechte. (florence is goed en mey-liang ook)
Verder hoop ik dat gharieni weer de celstofdoekjes voor 1,25 per rol heeft ( moet je er wel 12 kopen, dus boodschappenkar mee) En gewoon nog wat leuke kleuren voor het nieuwe seizoen. Niet meer die van Nail Creation want die drogen me te snel uit. hebben jullie nog favorieten merken qua nagellak? En ik ga nog lekker creme's en oogschaduw en dat soort tra lala kopen. Dus inderdaad, pinpas en contantgeld mee. En verder heel veel kijken naar ideëen, qua nail-art en naildesign.
Ik ben al 2 maanden bezig met dingen opschrijven, dat ik die dan niet vergeet. Wat ik bijvoorbeeld geweldig vind is tegenwoordig die acryl sealer (ik gebruik hem van nail creation) dat is dat dunne laagje gel wat na je buffer erop gedaan wordt, even in de lamp en je hebt tot de volgende nabehandeling een topglans. En ik hoef niet meer zo heftig te polijsten. Daar is mijn arm niet zo blij mee! Gebruiken jullie dat ook of polijsten jullie? Als jullie nog tips hebben voor de beurs…kom ,maar op! Want die paar euro meer maakt dan ook niet meer uit ha ha ha :-)
Dat zou ik niet weten, ik weet alleen dat er in de prof nail altijd kortingskaarten zitten. Misschien als je snel lid wordt, heb je het volgende nummer dadelijk in maart in huis. Het is toch een lekker blad om te lezen als nagelstyliste, veel tips, trends enz. Niet echt voor klanten bedoelt, er staan mij te veel prijzen in! En er zitten er altijd een paar tussen die dan gaan lopen rekenen!
als je bij de kvk. bent ingeschreven dan krijg je korting op de toegangskaarten.
zo niet, dan kan je gewoon naar de beurs, maar betaal je het volle pond. dacht 20 euro ofzo. dus je kan zo wie zo gaan alleen betaal je meer.
let wel even op, want bij sommige groothandels kan je niet inkopen omdat je geen kvk. nummer hebt.
met liang en beauty company bijv.
nails only en bt kan wel. verder moet je gewoon even kijken.
wie weet tot ziens.
Esther
Dat wist ik niet dat je een kvk-uittreksel moet hebben om bij sommige groothandels in te kunnen kopen. Kijk, dit zouden alle nagelbedrijven moeten gaan doen!Of je moet een diploma laten tonen. Simpelweg moet je dat ook als je gaat solliciteren dus waarom niet op deze manier? Simpeler kan het niet, maar ja, dat kost de gh's omzet!
Verder wil ik ook graag naar de beurs. Maar eerst de Profnail doorsnorren en dan shoppen op de beurs. Jullie veel voorpret toegewenst.
Hoi allemaal
Bedankt voor de reacties, en ja ik ben sinds kort geabonnerd op de profnail en ik ga gewoon een kaartje kopen en lekker funshopppen. Ik heb er veel zin in lekker wat inspiratie opdoen e.d. De 3d stickers waar jullie het over hebben kunnen die ook onder gel??? Groetjes en droom maar lekker over die leuke beurs Karin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?