Hallo,
Waar en wanneer wordt de beurs eigelijk gehouden ? ik heb er namelijk nog niks van gelezen, ik heb ook die abonnementen niet van de Profnails enz..
En iedere keer loop ik dit soort beurzen mis…
Nee, je komt niet in aanmerking voor kaarten Met je inschrijving van opleiding. Maar als je bij een groothandel jou opleiding volgt kan die ze wel voor je regelen.
Waarschijnlijk zit er bij de Profnail een registratiecode waarmee je jou kortingskaarten via internet (in de voorverkoop ) of aan de kassa kunt afhalen. Maar dat weet ik niet zeker. De een zegt: Ik heb gebeld met Profnail en daar zitten kaarten bij en de ander zegt: Er zit een registratiecode en een speciale pas bij. Dus dat is nog ff afwachten.
lekker dagje beurs, ik wil daar wat gebruiksartikelen gaan halen. Op de beurs heb ik vorige keer van die droogbloemetjes bij Mey Liang gekocht maar ze vroegen mij niet mijn kvk/nummer (ik helemaal voorbereid , alles bij me, hoefde het niet haha). Ik vond het wel tegenvallen hoe druk het was, je kwam op sommige stands niet aan de beurt (mey liang, half uur in de rij, viel nog iemand flauw voor me). En ik vond het opvallend dat ik de hele dag liep te struikelen over de wandelwagens haha.
Groetjes
hallo allemaal!
Wat is dit gezellig zo met zijn alle waren we wel aan toe na al dat gekibbel.
Ik ben nog in opleiding wel al heel trots op eerste certificaat manicure en ben nu hard aan het trainen op acryl en natuurlijk wil ook naar de beurs om op de hoogte te zijn van alle ontwikkelingen.
Nou heb ik alleen net in dat weekend alle kinderen hier 3 stuks heerlijk hoor!
Maar kan ik die meenemen en wat zou de toegangs prijs voor hun zijn?
Want ik zit ook te wachten op het volgende blad van pronail met kortings kaarten maar als ik nog een hap geld kwijt ben om met de kinderen binnen te komen dan schiet het ook niet echt op heb ik binnen nog minder te besteden en dat zou jammer zijn. Heel veel voor pret alvast en tot op de beurs meiden! gr. Jo
Op zaterdag en zondag is er gratis opvang voor kinderen. Dit staat tenminsten op de site van de beurs. Ik weet niet zeker of je voor de kinderen entree moet betalen. Je kan het beste even bellen.
Het lijkt mij sterk. Want anders is die kinderopvang ook niet gratis, maar 22,50 per kind. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout. Bel even voor de zekerheid.
He lokje bedankt voor je informatie.
Ja dat is ook wel een idee Esther om op maandag te gaan al moet ik zeggen die kids van mij zijn zo getraind dat heb je echt geen last van je kan shoppen tot ze erbij neer vallen en mijn vriend vindt het ook heel leuk om het te zien daar dus die gaat ook gezellig mee.Nou als ik geen geluk heb dan weet ik het ook niet meer.
Meiden bedankt voor jullie reacties! gr. jo
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?