100/180

• yvon

Hoi

Ik gebruik altijd de hot shot van creative. Hij bevalt mij echt prima maar ik vind hem behoorlijk prijzig, zeker als ik kijk naar andere merken die ze veel goedkoper aanbieden. Mijn klanten hebben een eigen vijlenset dus kan het lekker oplopen.

Nu de vraag: Aangezien we dadelijk naar de beurs gaan en het makkelijker is om te kijken en te voelen. Zou ik van jullie willen weten welke jullie lekker vinden. Ik heb die van florence al geprobeert, maar die vind ik te stijf.

• Esther

hoi Yvon,

ik koop vaak gewoon geen-merk vijlen bij Nails Only of BT.

die zijn echt niet zo prijzig, vooral als je ze per 12 ofzo koopt.

ze bevalen mij goed.

pas hoorde ik weer dat die platte langwerpige vijlen van BT ook goed zijn.

het zijn geen boomerangs gewoon rechthoekig.

wie weet kan je die eens proberen. ze zijn er ook in verschillende grits.

Esther

• Patricia V.

Hai meiden,

De merkloze vijlen bij BT zijn idd prima. De vijlen goed, en zijn er in alle soorten en maten! En niet al te prijzig!

groetjes,

Patricia

• Nagelstudio Beauty By Me

Ik gebruik wel altijd de boomerang vijlen van Florence en ik vind ze juist wel fijn…

Ik heb daarentegen nog nooit andere vijlen geprobeerd, misschien dat het ook een kwestie van wennen is! Ik kan dus ook niet echt vergelijken…

Groetjes, Peet

• Christel

Kom eens bij mij kijken, er zit vast wel iets voor je bij.

www.nailpartnerproducts.com

• Marianne

Hallo collega Yvon,

ik begon ook met de hotshots van Creative, aangezien ik nog steeds aan het investeren ben in mijn salon ben ik toch na enige tijd overgestapt naar de vijlen van Nail Creation. Deze werken net zo fijn als de hotshots en zijn goedkoper! Succes!

Marianne