Kinderachtig!!!!

• bella

Ik vindt dat jullie soms maar als kinderen reageren hoor!!!!

Ik volg al een paar dagen dit forum en vindt het soms zo kinderachtig hoe jullie reageren.

Ik wil ook graag een opleiding gaan volgen van nagelstyliste.

Maar merk wel dat de concurentie heel erg hard is en dat jullie als ervaren styliste de nieuwe die er dus nog niet echt verstand van hebben het licht in der ogen niet gunnen.

En als jullie het zo erg vinden reageer dan niet zo veel geloof dat jullie toch volwassen vrouwen zijn of niet.

en zeg nou zelf als jullie er voor de hobby doen dan doe je het ook zwart anders geef je het niet door aan de belasting oke werk kan ook hobby zijn maar iedereen steekt weleens zwart wat in de zaak ook de goede en ervaren.

En ja het is beter een wat duurdere en betere te hebben ben ik met jullie eens maar iedereen is anders maar goed ook!!!!!!!!

Groetjes Bella.

P.S. Zo als jullie doen helpen jullie je zelf naar de KLOTE.

• bella

En ik heb wel 22,50 euro over om KENNIS te maken met het vak!!!!.

Groetjes Bella.

• Esther

Oke Bella,

Jij voelt je dus geroepen om zo te reageren, prima.

Helaas heb je geloof ik het forum toch niet helemaal goed gevolgd en al zeker niet goed gelezen.

Wij gunnen nieuwe styliste (evt. in opleiding) zeker alles.

Het ging juist om de meiden die niks hebben gevolgd en zomaar klakkeloos nagels plaatsen voor een klein prijsje.

Dus voortaan goed lezen en doe ermee wat je wilt.

Een goede binnenkomer is het zeker niet voor jou.

Esther

• lokje

Dan heb je het toch een beetje verkeerd begrepen denk ik. Het is denk ik voor niemand van ons de bedoeling om mensen af te zeiken of iets dergelijks.

Wij proberen ons vak te beschermen.

En ik vind het geweldig dat jij je gaat orienteren op de beurs voor je opleiding. Dat is wat wij bedoelen.

Het is dat je de kortingskaarten niet meer kant en klaar krijgt , maar voor dames zoals jij zou ik mijn kortingskaart wel af hebben willen staan.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.

• Nagelstudio Beauty By Me

Daar sluit ik me bij aan!

Het gaat ons inderdaad om die meiden die voor 15,00 een setje nagels zetten aan de keukentafel, zonder ook maar enige vorm van opleiding hebben gedaan, het verschil tussen een schimmelnagel en vuil onder de nagel niet herkennen, en ga zo maar door!

Ik heb pas een klant gehad die voor een second opinion kwam: haar “nagelstyliste” had haar niet willen behandelen omdat ze een schimmelinfectie aan haar nagels zou hebben… Ik ga er met mijn schrapertje onderlangs (terwijl mevrouw enthousiast vertelt dat ze zo graag in de tuin werkt!!!) en haal er wat achter gebleven aarde onderuit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niks aan het handje dus…

Wij verwelkomen alle SERIEUZE nieuwkomers maar al te graag, maar die meiden waar wij zo fel op reageren nemen wij niet serieus…

Ik hoop dat dit je mening veranderd heeft en dat je alsnog met veel plezier mee zal kletsen op dit prikbord (tenslotte verdiend iedereen een 2e kans, toch?)

Groetjes, Peet

http://www.nagelstudiobbm.com

• Dani

Ho HO wat kom je met jullie Bella? Ik denk dat als iemand hier wat te zeggen heb dat je de persoon bij de naam moet noemen .En niet moet komen met jullie er zijn hier ook mensen die hier buiten staan.En de meeste hier zijn ingeschreven en al voor de gene die dat niet zijn hun eigen risico wat heb jij hier mee te maken dan?En ik zou graag van jouw willen weten .Hoe een goede nagelstyliste met liefde voor haar vak en klanten dit vak kapot zou moeten maken.De gene die deze vak kapot maken zijn de gene (beunhaze) zonder opleiding die de nagels van de klanten naar ……… helpen.Denk dat je over zulke mensen iets moet melden.De groeten DANI

• nice

ik kan het best begrijpen waarom ze dit zegt …

ik kwam hier ook om gewoon iets te vragen …met helemaal geen bedoeling om nagels te gaan zetten bij mezelf of bij wie dan ook ….gewoon een interesse vraag ..en jullie reageren toch ineens heel fel op mij

• Dani

Dit bedoel ik nou dat jullie gedoe .Spreek de persoon of personen aan die zooooooooo fel reageren op je vraag . En niet meteen met dat julie gedoe want ik heb er niks mee te maken en zo klink het zeker algemeen.

• Melany

nou ik vind jullie allemaal maar kinderachtig want ik ben namelijk van mening je kunt de beste opleiding doen en er nog niks van bakken .En sommige mensen zijn namelijk aan de keuken tafel begonnen en die doen de beste nog wat voor .Dus is ook de grootste onzin het heeft toch ook veel te maken met oefening handigheid en wel het besef hebben waar je mee bezig bent en als mensen naar een meisje gaan waar ze maar 15 euro hoeven te betalen is hun eigen beslissing moeten ze naar een studio gaan klaaar

• Melany

Omdat het klopt wat ze zeggen ze gunnen elkaar het ligt niet in de ogen.En beunhazen zijn jullie allemaal zo zie ik dat