nailart op natuurlijke nagels

• Bianca

Wie kan mij advies geven over hoe ik het beste een nailart aanbreng op natuurlijke nagels?

Het aanbrengen van de nailart is eigenlijk niet het probleem.Hiermee heb ik veel ervaring, maar eigenlijk alleen op kunstnagels… ik werk dan met gekleurde gel.

Laatst heb ik het een keertjes geprobeerd…met nagellak heb ik de natuurlijke nagels versierd….eerst basislak aangebracht….toen versierd….en daarna topcoat erover heen. Toch bleef dit niet langer dan een week mooi zitten. Ditzelfde probleem heb ik met het lakken van natuurlijke nagels! Wat doe ik fout????

Alvast bedankt voor jullie reactie!

• yvon

Hoi

Wat betreft de nailart, ja het blijft vaak maar 1 week zitten op de natuurlijke nagel. Ik gebruik de sealer van Shirley S. En dat help dan wel. Een gewone topcoat is dan toch niet dik genoeg, zeker als je ook steentjes gebruik.

Wat ik ook doe met lakken op de natuurlijke nagel ipv colorgel: Is nagellak op de kunstnagel en dan een laagje high gloss (hele dunne gel) erover. Blijft zitten tot de volgende nabehandeling! Het kan ook met de natuurlijke nagel, alleen stoot of tik je er dan toch makkelijker stukjes af. En voor diegene die dan mooie natuurlijke nagels hebben, misschien eerst een laagje acryl en dan daarna als kunstnagel behandelen.

• Esther kvk

acryl werkt erg goed. is toch een wat ruwer oppervlak en blijft met daarna een sealer zeker zitten.

Esther

• Christel kvk

Gebruiken jullie die speciale nailartsealer?

• Esther kvk

ja die gebruik wel ja.

je kan er ook een laag topgel op doen inderdaad. werkt het zelfde.

Esther

• Marianne kvk

ik heb goede ervaringen met nailartsealer

• yvon kvk

Ik gebruik de nailart sealer van Shirley en die is er dan door de klant zelf af te halen met remover, maar voor diegen die tot de volgende behandeling het erop willen laten zitten doe ik er een dun laagje gel op.