Nagels wit maken

• yvon kvk

Hoi,

Wie weet er een product waar ik naar kan gaan kijken op de beurs, om mijn klanten met extreem gele nagels een product te kunnen geven of dit in mijn salon te gebruiken om de nagels wat witter de maken.( ik heb het nu over de onderkant zeg maar waar je dan de natuurlijke nagel ziet)

Ooit heb ik in de profnail hier iets oiver gelezen maar kon het product niet vinden.

• Monique

het schijnt dat Steradent heel goed helpt om nagels witter te maken, gewoon 10 minuten in een bruisbadje met steradenttablet.

• tinkie

een citroen badje wil ook wel is helpen

misschien is het antwoord makkelijker als je weet hoe deze verkleuring onstaat

bij nicotine aanslag kan je ook een handmatig schuurrolletje gebruiken

ik gebruik meestal een polijststeentje bij hardnekkige aanslag ,deze kan je ook voor de vinger gebruiken je beschadigd de huid niet

ik gebruik het steentje van pineacle van bt

zij hebben een zeer breed en prettige manicuren lijn

mischien ff bij ze snuffelen op de beurs

groetjes

tinkie

• Esther kvk

hoi Yvon,

Van Magnetic hebben ze White Knight.

Dat is een lak wat alles weer helemaal opfleurt.

Heb er nog niet mee gewerkt, maar volgens de verhalen is het goed.

Kijk eens op hun site… ik dacht dat het bij tips staat + uitleg.

Dat van jouw naam vind ik echt perfect dat + kvk.

Misschien moeten alle kvk stylisten dat gaan doen.

Herken je gelijk waar je wel en niet op moet reageren.

Esther

• yvon kvk

Bedankt, ik ga even op de beurs kijken naar de producten en zeker op de site van Mey!

Dat van kvk, ik moest wel lachen dat jij ook gelijk meedeed! Eventueel kunnen we ook het hele nummer doen, zodat er een controle kan komen via de kvk.

• Esther kvk

daar zat ik ook al aan te denken.

ik had eerst esther kvk + wit… haha, maar dat vond ik weer te.

het is er weer hard aan toe gegaan hier las ik net… pffff

het moet maar eens afgelopen zijn.

misschien kunnen we een nw. topic openen of iedereen z'n kvk nummer achter zijn naam zet bij bedrijven en bijv. bez. van bezoeker.

dan krijgen nieuwe bezoekers ook niet gelijk vanalles over zich heen.

Esther

• jolanda

hoi misschien is het ook een idee om de gene zoals ik die nog in opleiding zijn om opl. achter je naam te zetten?Want ik wil toch heel graag dat mijn vragen beantwoord blijven bij jullie want ik leer heel erg veel hier op deze site .

Misschien een idee?

Gr. jo

• Esther kvk

hoi Jolanda,

helemaal goed toch?

het werkt hoor merken ik nu al.

Esther

• yvon kvk

Kom maar op jolanda met je vragen!!

• jolanda in opl.

Hai ben blij dat jullie zo reageren heb op het moment geen vrageb want die stel al regelmatig maar ben blij dat jullie er ook voor ons willen zijn.

Want wij in opleiding hebben nog een hoop te leren ik merk dat ik heel veel dingen hier leer die je op een opleiding niet krijg gewoon de ervaringen die jullie al hebben met div. producten enzo.

Meiden alvast bedankt voor jullie steun gr. jo