vraag over een klant

• Esther kvk

ik snap er niets van…

ik blijf bij 1 klant maar luchtrandjes houden.

of ik er nou primer op doe of zonder, heb ik ook al geprobeerd nl. het blijft terugkomen, soms na 1 week al.

baal er zo erg van.

doe toch hetzelfde als bij de rest.

wat zou hier noou de oorzaak van kunnen zijn?

wie heeft een idee?

het frustreert me enorm.

Esther

• lokje KvK

Ik heb ook maar kvk toegevoegd.

Vraag die klant zo stiekem weg aan tafel of ze misschien medicijnen gebruikt.

Misschien werkt ze wel in de schoonmaak.

Ik heb zelf ook zo'n klant erbij zitten, deze zit bv. aan tafel al aan haar nagel te peuteren. Ik heb haar al zovaak gezegt dat de acryl (dit is een echte acrylklant) nog geruime tijd goed moet uit harden, maar in dat opzicht is ze hoorend doof.

Ik heb al eens geprobeerd of ze dit ook met gel had en dat was niet het geval, maar dat vond ze niet mooi en die kon ze niet zelf korter vijlen.

Dus probeer die dame eens uit te horen op een subtielle manier.

Veel sucses

• Esther kvk

ik heb al e.e.a. gevist. ze werkt op kantoor en heeft dus inderdaad acryl.

nu heb ik de traditionele.. zou die uv acryl misschien een oplossing zijn?

het niet een echte pulker.. wel weet ik dat ze in de 3 weken er niets aan doet verder, dus geen olie etc.

ze wil er zelf niet te veel aan rommelen vandaar…. ahum. luisteren wat de olie betreft doet ze ook niet.

ik vind het zwaar ……. dat het bij haar steeds terug klomt. bij de rest valt het reuze mee als ze na 3 weken terugkomen.

werk jij ook met uv acryl? zo ja, hoe vind je dat? het is meer gel achtiger he?

Esther

• lokje KvK

nee wek gewoon met traditionele acryl. Heb de UV acryl ook nog nooit geprobeerd, dus daar kan ik je nieks over vertellen.

Maar blijven hammeren op die olie, want dat houd de acryl soepel.

En anders ben je gewoon opgezadeld met 1 luchtrandklant.

• Esther kvk

haha ja je hebt gelijk.

het is altijd jammer he, als het allemaal goed gaat en 1 mindere zit ertussen.

maarja, je kan niet alles hebben he.

Esther

• lokje KvK

Dat is idd jammer. Maar probeer haar eens uit te leggen dat het geruik van olie echt belangrijk voor haar is want ik neem aan dat ze als secr. met haar nagels de toetsen aan slaat. Olie zorgt dan een beetje voor de opvang van de kleine schokjes die de nagels dan krijg.

• Esther kvk

ja inderdaad, ik ga er bij har op hameren.

de meesten begrijpen inderdaad mijn uitleg altijd en volgen dat ook op, maar zij dus niet haha.

ik zit ook elke dag te smeren hoor. heerlijk!

Esther

• tinkie

hoi

je kan ook een dun laagje topgel over de acryl doen

groetjes tinkie

• Esther kvk

heb jij er ervaring mee?

ik doe wel altijd een sealer, heb jij de ervaring dat met een laag topgel het niet terugkomt?

ben benieuwd. kan het allicht proberen.

Esther

• karin

Hoi Esther,

Bij mij op de opleiding kwam een heel lijstje naar voren, ik weet haast wel zeker dat je alle dingen bekeken heb maar voor de zekerheid; Jif oxygel schijnt heel erg te zijn voor de kunstnagels, pas geleden een operatie gehad misschien (narcose) en ook hormonale verschillen zoals b.v. de overgang of medicijnen op dit gebied schijnen ook funest te zijn voor de nagels in ieder geval succes er maar weer mee.Groetjes Karin