vraag over een klant

• yvon kvk

Ik geef mijn klanten een flesje olie cadeau en vul het gratis bij. Dan smeren ze wel hoor!

Medicijnen waardoor dit kan zijn: suikerziekte, reuma, anti-depressiva, alle medicijnen waar hormonen in zitten, anti-biotica. Inderdaad als iemand een hoge hormonenspiegel heeft daar gaat het vaak ook fout.

Uv- is een optie, want er zitten ook klanten bij waarbij de acryl gewoon afgestoten wordt. Ik zelf krijg het zogenammde stoeprandje minder goed weg bij uv-acryl. Omdat het een beetje gummi-achtig is. Traditioneel kun je gewoon veel natuurlijker maken, zodat je helemaal geen overgang meer hebt.

• Esther kvk

Bedankt voor de reacties zover….

Voor Karin,

Ik heb inderdaad alles al gevraagd aan haar… Ze slikt geen medicijnen en een echte pulker is ze niet. ze zegt ook te smeren met olie alleen daar heb ik enigzins mn twijfels bij. Een schoonmaker is ze niet, haha woont nog bij pa en ma….. ;-)

Ik probeer altijd de randen langs de nagelriemen weg te vijlen zodat er geen overgang is. Dat doe ik dus bij iedereen maar bij haar gaat het fout.

Ik vind het heel frustrerend omdat ze me ook regelmatig sms-t wat ze er aan kan doen.

Pfoe…..

Yvon,

De uv heb ik even geprobeerd maar vond het niet stevig. Had het idee dat dat sneller zou breken. Misschien moet ik dat toch nog eens bij haar proberen. Erg he..

Hebben jullie ook wel eens zo'n klant waar het tegen zit?

Esther

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Klanten waarbij het tegen zit… Pffff Meid, praat me er niet van!

Ik heb een klant met hele brede, platte nagelbedden!

Echt geen enkele tip past goed…

Ik moet altijd eerst een bruggetje op de nagel maken voordat de tip erop kan, ben echt hartstikke lang met haar bezig als ze een nieuwe nagel vervangen moet hebben (ze is nog vrij lomp ook nog, dus dat gebeurt nog al eens…)!

Groetjes, Peet

• Esther kvk

hahaha ja dat ken ik ook, heb een nagelbijter met hele platte nagel

kon geen tip erop krijgen en heb haar zowat gesmeekt of ze een klein randje kon laten groeien

dat lukte en na een week heb ik het met sjablonen opgezet. dit gaat echt perfect.

maar het irriteert. ik ben echt een perfectionist en als het niet gaat zoals ik dan wil…grrrrr

Esther

• Esther kvk

wat anders… heb net je site bekeken, wat een leuke, je tekst ook… helemaal goed.

dat trekt zeker aan…

Esther

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Dank je wel voor het compliment!

Ik heb er ook erg mijn best op gedaan, en blijf steeds de site aanpassen…

Binnenkort komt er nog een foto-werkwijze Acryl + Gel op te staan en ik start 1 maart met een nieuwe salon in Wageningen, dus daar komen ook foto's van op te staan… Hartstikke leuk hoor zo'n site, maar druk dat je er mee bent! ;-)

Heb jij ook een site?

Kan ik ook ff een kijkje nemen… hihihi

Groetjes, Peet

• Esther kvk

www.bijoutifullyou.nl

ben benieuwd wat je er van vindt.

groetjes Esther