open dag

• Marianne kvk

Hallo collega's,

wie is er vandaag naar de open dag van Mey Liang geweest? Nou ik was er erg vroeg en heb m'n horizon verbreed zonder een aanslag op mijn portomonee. Ik vind het erg belangrijk om ook met andere stylistes te praten en ervaringen op te doen. Ik heb n leuke en informatieve dag gehad.

• Esther kvk

leuk hoor…

de meiden die er werken zijn ook heel leuk.

was renata nog demo's van nailart aan het geven? dat vind ik altijd heel gaaf.

Esther

• Marianne kvk

ja, ze heeft een nailartje bij mij gedaan… en heb enige tijd met haar gepraat over het vak, en dat vond ik nu eruuuuug interessant! Verder heb ik nog geweldig gelachen met een collega van haar over “gruwelklanten en hygiene”…

• Esther kvk

fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehda, nu ben je dus helemaal verslaafd geraakt.

hoorde dat je met Danielle van Bisoe 4 Joe had gekletst?

of was jij dat niet?

grappig he.. kleine wereld.

Esther

• Marianne kvk

ja idd! Ik dacht al dat jij en Danielle contact had, tenminste… daar had ze het over. Ze vroeg of ik zin had om in april mee te gaan naar een avondje bij BT. Dat laat ik haar nog weten. Leuk he! Trouwens, weet jij of het haar gelukt is om blauwe nagels te maken? Ik heb ze nl. nog gemaild maar heb helaas nog geen reaktie terug, ik ben zo benieuwd…

• Esther kvk

hoi,

we gaan samen op 5 april een workshop 3 d nailart volgen. waarschijnlijk bedoelde ze dat.

ga je ook mee…. gezellig toch. het is bij BT ja.

de blauwe nagels zijn gelukt ja.

haar computer is gecrashed vandaar geen reactie, maar ze weet dat je een mail hebt gestuurd. moest even haar mail chekcken van het weekend.

groetjes Esther

• Marianne kvk

ja, die bedoeld D op 5 april. Ik moet ff kijken of het mij allemaal lukt maar als ik ga laat ik dat nog weten. Fijn dat het gelukt is met de blauwe nagels. Ben ook benieuwd hoe ze het nog opgelost had. Ik had haar namelijk tips gegeven en wil heeeeeeeel graag weten wat ze daar mee gedaan heeft. Zo hebben we tenminste iets aan elkaar toch! En ik zou het leuk vinden om jullie een keer te zien (misschien een keer uitnodigen/afspreken in onze salonnetjes?) Of misschien een avondje nagelen met nailart met een paar serieuze, leuke collega's uit ons landje, Belgie kan natuurlijk ook…

• Marianne kvk

Esther, heb je trouwens ervaring met french zetten op teennagels?

• Esther kvk

ja maar ik doe het gewoon met lak.

met gel of acryl vind ik echt buiten de set nagels nog eens teveel tijd in beslag nemen.

dus als mensen het willen doe ik het met een bijpassende kleur lak.

en dan een sealer erover.

gaat ook goed.

nu loopt dat niet, meestal weer in voorjaar en zomer he….

en dan lopen ze vaak met open schoenen dus bl.ijft het ook langer mooier.

minder schuren langs de schoenen.

esther

• yvon kvk

Hoi Esther

Over welke sealer heb jij het, een gel-sealer (onder de lamp) of een shirley sealer (stevige topcoat)