Super dekkende glitter french!!!

• Isabella

Hallo Allemaal,

Even voorstellen: Ik ben Isabella 40 jaar en ben Trosani gecertificeerd. In september ga ik op voor het Vakos certificaat!

Ik heb een vraagje omtrent glitter-french?

Ik ben op zoek naar super dekkende glitter french voor gel nagels! Ik ben al aan de slag gegaan met mengen ( acrylpoeders mengen met gel 3 ) Maar tot nog toe zonder betoverend resultaat!

Nu is mijn vraagje? Wat gebruiken jullie? Voor een mooi dekkend resultaat?

Groetjes,

Isabella.

• yvon kvk

Heb je al witte gel met losse glitters gemengd, bij acryl is de verhouding 4:1

(4 schepjes acryl:1 schepje glitters)

• tamara

de metalic powders van odyssey nail systems

tamara

www.hairandnails.nl

• Isabella

Hoi,

Ja heb ik ook al geprobeerd! Met de witte french, en dan mengen met b.v. parlemoeren glitters, maar je ziet het niet, ja heel lichtjes! Toen heb ik de witte french gemengd met fucshia glitters ( hele felle ) maar dan is het heel licht roze :-(

Ik hoop dat er iemand mij kan helpen?

Groetjes,

Isabella.

• ilona ravensbergen

hoi,ik las je berichtje ik zelf haal glitterpoeder bij nailsonly in den-haag dat moet je mengen met je gel ik zelf heb al een aantal kleuren en het werkt vindt ik en mijn klanten fantastisch hun email adres is www.nailsonly.nl p.s ze bezorgen ook aan huis. groetjes ilonaIsabella schreef:

>

> Hallo Allemaal,

>

> Even voorstellen: Ik ben Isabella 40 jaar en ben Trosani

> gecertificeerd. In september ga ik op voor het Vakos

> certificaat!

>

> Ik heb een vraagje omtrent glitter-french?

>

> Ik ben op zoek naar super dekkende glitter french voor gel

> nagels! Ik ben al aan de slag gegaan met mengen (

> acrylpoeders mengen met gel 3 ) Maar tot nog toe zonder

> betoverend resultaat!

>

> Nu is mijn vraagje? Wat gebruiken jullie? Voor een mooi

> dekkend resultaat?

>

> Groetjes,

> Isabella.

• Isabella

Hallo Ilona,

Ja, glitterpoeder heb ik ook, en dat mengen gaat ook goed, alleen ik vind het nogal “transparant” ik zou dan 3 of 4 lagen aan moeten brengen om hem mooi dekkend te krijgen. En dan krijg je weer zo'n dikke top! Ik zou het dus zo willen hebben, dat ik die glitters meng met de gel 3 en dat ik dan 1 of 2 keer moet strijken om hem dekkend te krijgen en mooi plat!

Hoe meng jij dan? Ik bedoel de verhouding van je poeder met gel 3?

Graag hoor ik van je?

Groetjes,

Isabella.

• nageltje

Hoi Ilona

Ik heb een vraagje, hoe duur zijn die glitters? zit dit in een potje of zakje? en hoe meng jij deze? met de witte gel of doorzichtige gel?

Alvast bedankt

• ilona ravensbergen

hoi, isabella bij nailsonly vertelde ze mijn dat je gewoon kan mengen naar je eigen kleur wens dat doe ik en ik heb het zelfde resultaat als bij white french 1x strijken en het is perfect heb nu zelf blauw op en is erg mooi en goed zichtbaar,maar heb jij wel glitterpoeder voor gel ?? bij nailsonly vertelde ze mijn dat je die zakjes nl ook voor acryl heeft en dat die niet geschrikt zijn voor de gel dus!!

p.s je moet er best wel aardig wat van ingooien hoor.

groetjes van ilona

• Isabella

Hoi Ilona,

Ik heb dus glitterpoeder voor acryl! Want bij onze groothandel zeiden ze dat dat dus wel ging, want hun doen dat ook zo, maar wat ik ook probeer, het is veels te transparant. Ik heb nu ook op de site gekeken van Nails Only, en idd, ze hebben daar dus ook glitterpoeder speciaal voor gel. En die meng je dus ook gewoon door de gel 3.

Weet je wat ik doe? Ik wacht gewoon de beurs af, want wie weet wat voor gave glitterpoeders cq glittergel ze nu weer hebben. En kan ik daar ook niet slagen ( wat me strek lijkt ) Dan bestel ik het gewoon bij Nails Only.

Nog een vraagje? Die kleuren die op die site staan? Is dat de werkelijkheid? Of wijken die kleuren af van de werkelijkheid? Want daar staan hele mooie kleuren!

En wil jij nog even zeggen hoe jij de verhouding doet mengen? Want als je teveel glitters erin doet, dan wordt je gel zo dikkig. Ik bedoel als je hem dan wilt gaan gebruiken is het meer een bal, ipv net als french.

Groetjes,

Isabella.

• ilona ravensbergen

hoi, ik persoonlijk vindt de kleur ietsje lichter worden dan dat je het in het zakje ziet zitten ,maar het is echt maar ietsje.

de verhouding met mengen ja is moeilijk te zeggen ik pak meestal een theelepeltje transparanten gel dan gooi ik er gewoon aardig wat glitters bij en dan roer ik het doorelkaar en het wordt niet dik of zo het is bij mij makkelijk strijkbaar.

het glittergel zit in zakjes en die kosten 4,50 euro ex. je doet er best wel veel mee

succes