prijs fm op teennagels

• Marianne kvk

Wat is de gemiddelde verkoopprijs voor een set fm op de teennagels?(ik bedoel dan niet het lakken maar de zetprijs? En wat voor de nabehandeling? Wie o wie kan mij hierover inlichten? Alvast bedankt.

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hallo Marianne,

Bij mij in de studio's betaalt de klant het zelfde bedrag voor tenen als voor vingers.

Deze prijzen varieren en zijn afhankelijk van de keuze, maar gemiddeld:

Acryl = vanaf 40,00 tot 45,00 nieuwe set / 25,00 nabehandeling

Gel = vanaf 50,00 tot 55,00 nieuwe set / 30,00 nabehandeling

Deze prijzen zijn exclusief lakken, topcoat/glansgel is wel inbegrepen…

Ik hoop dat je hier wat aan hebt?

Groetjes, Peet

http://www.nagelstudiobbm.com

• Marianne kvk

Hoi Peet,

hartstikke bedankt voor je reaktie. Nog ff n vraagje aan je:De nabeh. voor de teennagels is wat langer omdat deze minder snel groeien. Klopt het dat je ongeveer na 8 weken weer moet opvullen voor t.nagels? En hoeveel tijd heb jij ervoor nodig om een set tn's te zetten?En hoeveel tijd voor een nb?

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Hai Marianne,

Ik doe ongeveer 1,5 uur over een nieuwe set en iets korter over een nabehandeling.

Deze nabehandeling is inderdaad ergens tussen de 6 en 8 weken…

Wel even een tip: zorg dat je (als je die gebruikt tenminste) de UV lamp voor en na gebruik goed ontsmet i.v.m. schimmels en/of zwemmers-exceem!

Ik reinig materialen en dergelijke na elke behandeling (ongeacht welke soort), maar met gebruik door voeten werk ik extra voorzichtig en reinig ik dubbel…

Groetjes, Peet

• tinkie

ik begin meestal met een lekker voetebadje ivm de hygiene

hiervoor reken ik met het plaatsen en een korte voetbehandeling 40 euro voor

ik doe er dan zo n anderhalf uur over

met een uitgebreiden behandeling komt er natuurlijk meer bij

een nabehaldeling (kort) ongeveer een uur en kost 28 euro

groetjes tinkie

• Marianne kvk

Meiden, bedankt voor jullie tips!Heb je nog meer aanvullende info hierover is deze van harte welkom!