bolling

• jorina

hoi

ik had een vraag heb voor de eerste keer gel gehad op de opleiding maar hoe maak je die bolling nou ze zei een horizontale streep zetten bij de vrij rand en wachten tot die samenvloeit nou ik kan wachten maar ik krijg geen bolling wie kan mij helpen

groetjes jorina

• lokje KvK

Het beste kun je bij je volgende les vragen of jou lerares het eens voor wil doen. Het is namelijk nog al moeilijk uit te leggen. Ik kan wel zeggen je moet het zo en zo doen maar als je het al niet snapt op de les dan is het op papier( beeldscherm) nog moeilijker te begrijpen. Je moet eigelijk zien wat zij doet.

Veel succes met je opleiding verder.

• jorina

hoi

het duur zo lang voor dat ik weer les heb ergens in april pas vandaar ik thuis veel wil oefenen ze heb het wel1 keer voor gedaan maar thuis alleen is het toch moeilijker dus als iemand toch wil proberen op te schrijven hoe het moet graag

groetjes

• Monique

als het zolang duurt voordat je weer les hebt, zou ik gewoon het instituut bellen waar je les hebt, uitleggen wat het probleem is en vragen of je langs mag komen voor extra uitleg. Lijkt me toch stug dat ze je tussendoor met problemen niet zouden willen helpen.

Succes

Monique