frees

• Lizzy

hoi

ik wil binnenkort een cursus machine vijlen gaan doen. welke frees raden jullie mij aan?

groetjes, lizzy

• Marianne kvk

Hoi Lizzy, ik raad je aan een Eve en Touch.Vooral als je begint een prima frees. Te koop bij Florance (beste prijs)

• Lizzy

dank je wel!

• Lizzy

oh nog even een vraagje mbt de frees… hoeveel tijd scheelt het jullie op een behandeling?

groetjes,

lizzy

• Esther kvk

hoi, werk er ook mee en scheelt zeker tijd.

hij is met korting op de beurs te koop.

Esther

Bijoutifull You

• Lizzy

zo dat is nog eens mazzel hebben.. dan wacht ik dus mooi tot de beurs!

lizzy

• Marianne kvk

het scheelt je 3kwartier tot n uur in het begin…. ennuh. ECHT een freescursus volgen, anders komen je klanten NOOIT meer terug want dan frees je hun nagelbedden aan gort. Maar veel succes en laat je goed informeren op de beurs.

• Lizzy

hoi,

ja ik ga zeker een cursus volgen ervoor. maar de frezen die bij mijn opleiding te koop staan zijn zo verschrikkelijk duur. ik heb net de brochure van florence erbij gepakt en die eve & touch is echt stukken goedkoper!

je kan kiezen voor cursuspakket met of zonder frees vandaar dat ik eerst eens ben gaan kijken of ik niet een andere kon vinden.. en die heb ik nu dus gevonden hihi

groetjes,

lizzy

• Bianca

Mag ik vragen waar jij nu de frees cursus gaat volgen en wat je ervoor betaald?

Ik wil nl. zelf ook zo'n cursus gaan volgen!!

• Lizzy

hoi bianca,

ik heb mijn opleiding bij aurora gedaan, in den haag.

daar wil ik ook de freescursus gaan doen. kost € 60

groetjes, lizzy