Geurafzuiger

  • jolanda in opl.

    Hoi Ik heb geen idee want ik heb hem ooit over genomen van iemand voor de rook in huis i.v.m de kinderen.

    Maar op de opleiding zag ik dat ze de zelfde in de salon hadden staan.

    Je moet gewoon even kijken bij doe het zelf zaken of in de wehkamp ik geloof dat hun hem ook hebben.

    groetjes jo

  • Daniel

    Ik ben Daniel Schmidt van Silent-Air:

    Even over een reactie van een gebruiker van deze site over de geur die toch nog overblijft bij de behandeling met de Silent-Air geurafzuiger:

    We hebben twee mogelijkheden: een aparte, op tafel te plaatsen item, dat 225,– ex kost. Deze prijs heeft te maken met de grote hoeveelheid aktieve koolkorrels, die de acrylgeur opnemen. En die zijn duur. Het enige deeltje geur dat vrijkomt, is als de styliste met de nagel van de klant bezig is en dat is een fractie. En als men het Silent-Air stofafzuigsysteem heeft met geurafzuiging, komt ook die geur niet vrij.

    Dit geldt ook voor een op tafel te plaatsen systeem om gewoon, neerdalend vijlstof volledig af te zuigen, dat tevens is uitgerust met met een acrylgeurafzuiger.

    Een styliste, die ook carapatient is, moest t.g.v. van de sterkruikede acryl stoppen, maar ze had téveel klanten die dit uitsluitend wilden, dus was superblij was met het afzuigkastje, waardoor haar probleem was opgelost..

    U vindt al deze mogelijkheden op onze site en … indien niet tevreden: geld terug.