beurs dagen

• jolanda in opl.

Halla allemaal,ik ga voor het eerst naar de beurs en heb er heel veel zin in.

Heeft iemand een tip wat nou de beste dag is om te gaan?

Het zal zondag wel druk zijn en ben bang dat ik dan veel dingen niet goed kan bekijken en maandag is weer de laatste dag zal er dan nog wel genoeg monsters zijn om dingen uit te proberen?

Ik zelf kom dus eigenlijk uit op zaterdag maar ik kan het mis hebben dus weet iemand uit ervaring welke dag het beste is?

Bedankt Jo

• lokje KvK

Mijn ervaring is dat het op zondags smoordruk is. Op zaterdag is het ook wel druk maar je kunt wel overal bijkomen en kijken. Op maandag is het 't rustigst. Het komt wel eens voor dat er iets uitverkocht is maar daarin tegen heb je op maandag nog wel laatste beursdag uitverkoopjes.

Ik ben in september voor het eerst op een zaterdag geweest en toen trof ik het dat er een paar groothandels waren die spullen vergeten waren mee te nemen.

Ze hadden bv. bij Nail Creation vijlen in de aanbieding. Maar als je ze niet mee neemt kun je ze niet verkopen.

Dus als je de kans hebt zou ik op zaterdag of maandag gaan.

• magic nails

ik ga al jaren en inderdaad zondag is het druk vooral met wedstrijden

als je de kans hebt moet je heel vroeg gaan dan maakt het niet zoveel uit vind ik

Trouwens ik heb het idee dat het ieder jaar minder druk wordt

Dit jaar ga ik naar dusseldorf (aankomend weekend)

• Danielle

Ik zelf ga altijd op zaterdag, en dan ben ik er als het open gaat,

bij veel stands krijg je dan extra vroege vogels korting!

Mooi meegenomen toch??

Ik heb ook een vriendin die gaat 2 dagen,

de ene dag kijkt ze wat er is, en met de nagelboodschappenlijst schrijf ze op

waar iets het geodkoppste is,

zo voorkom je ook om spullen dubbel te kopen,

en als je veel nodig heb, is dat echt het beste!

Je krijgt zoveel korting dus die entree kaarten heb je er zo uit.