Zin in een "naildate"?

• Marianne kvk

Hallo kvkmeiden, zullen we n keer afspreken om bij elkaar te komen en onze ervaringen uit te wisselen over het nagelvak? Of gewoon lekker een avondje nailarten? Lijkt me echt super… Wie wil? gr Marianne

• yvon kvk

Lijkt me leuk! Waar?

• Danielle kvk

Hoi Marianne!

Leuk leuk leuk! Ik doe mee! En Esther ook wel denk k! Toch?

Groetjes, Daan

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ja ik ben ook van de partij!

Laat maar weten waar en wanneer…

Groetjes, Peet

• jorina

hoi

ik wil ook wel maar ben nog in opleiding in juni pas examen weet niet of ik ook mag komen

groetjes

• Esther kvk

hallo!

ja ik heb ook zin.

wilde stiekem al op de beurs jullie om laten roepen hahahahah.

nee, gekheid, lijkt me heel gezellig om wat af te spreken.

groetjes Esther

• Marianne kvk

Wat n spontane reakties, echt super. Maar de vraag blijft waar spreken we af? Doen we het 's avonds of weekend of overdag? Wie heeft er een idee? Is het misschien wat om af te spreken bij BT?Ik ben er nooit geweest….

• Esther kvk

misschien is het leuk om op een zaterdag een keer af te spreken???

dan zijn de meeste vaders indien nodig er en dan kunnen wij ons gang gaan.

bij BT heeft denk ik niet zo'n zin om af te spreken.

we kunnen beter een centrale locatie vinden hiervoor.

Esther

• Marianne kvk

Op een zaterdag moet t te regelen zijn voor mij. Als ik het maar op tijd weet want ik moet voor oppas zorgen…

• Danielle kvk

Hoi meiden!

Dagje nailarten lijkt me heel erg leuk! Jullie ook? Waar zullen we afspreken dan? Ik weet niet waar iedereen woont maar misschien kunnen we ergens centraal afspreken? Utrecht ofzo?

Weet je wat misschien ook wel een goed idee is? Ik geef sieraden workshops, en moest er laatst een geven in Valkenburg. Die meiden hadden met de eigenaar van een kroeg afgesproken dat ze gratis het zaaltje boven de kroeg mochten gebruiken als ze af en toe een drankje zouden bestellen bij hem. Misschien een idee om eens wat kroegen af te bellen zodra we een plaats om af te spreken bedacht hebben? Ik woon in Limburg maar ben ook veel bij mijn ouders in Leiden. En jullie?

Groetjes, Danielle

www.bisjoe4joe.nl