kaartjes beurs

• Laura

Hallo dames,

Ik heb een vraagje ik ga voor het eerst naar de beurs deze maand en ben ook sinds kort lid van de profnail, maar nou wil ik graag weten of de profnail nog moet komen met die kortingen of is het de vorige geweest waar het in staat?

Alvast bedankt!!

Groetjes Laura

• lokje KvK

Komt rond 10 maart.

• Laura

Dank je wel en weet je ook hoeveel korting je dan krijgt, en ik begreep ook dat het het voor 2 personen is.

Groetjes Laura

• tinkie

ik heb de kaartjes vandaag binnen gehad

jippie

groetjes tinkie

• lokje KvK

Laura, Als je ze van de Prof krijgt, dan heb je recht op 2 x korting. MAAR LET OP: Als je het via internet boekt krijg je maar 1 x de korting. Dus moet je ze gewoon bij de kassa kopen.

Tinkie, Dan heb jij ze zeker via KvK. Die had ik gisteren al en ik heb ook mijn toegangsbewijzen al.

Gelukkig maar want vandaag werd er bij ons geen post bezorgd. Wij zijn een beetje ingesneeuwd.

• tinkie

hier in den-haag ligt ook een aardig pakje sneeuw

ooowww nog maar 2 weken,ik wordt er bijna zenuwwachtig van

• Esther kvk

hier ook een ingesneeuwde haagse styliste…. jongejonge wat een pak.

maar wel leuk… doe het in m'n broek in de auto, maar ach, voel me nu ook een coureur dankzij de gladheid. slippen… spinnen… hahahah

maargoed… ik had me geregistreerd via de site van trademart.

je moet een registratiecode invullen die je via een beuty 2 buy boekje krijgt, maar die heb ik niet gehad.

dus wat raden jullie aan, want er zijn er dus die al kaarten hebben.

hoor het graag, heb kvk naturlijk…

Esther

• yvon kvk

Registratiecode

Indien u werkzaam bent in de persoonlijke verzorgingsbranche en als zodanig staat ingeschreven bij de Nederlandse Kamer van Koophandel, ANBOS en/of Gouden Gids ontvangt u van VNU Exhibitions binnen enkele dagen het Beauty2Buy magazine. Op het adreslabel van dit magazine vindt u een unieke registratiecode die u nodig heeft voor het kopen van uw toegangsbewijzen via internet.

Heeft u op 7 maart aanstaande geen Beauty2Buy ontvangen, dan kunt u met de registratiecode onderaan de advertentie in uw vakblad en uw Kamer van Koophandelnummer één toegangsbewijs via internet kopen.

———————————————————————————————————————–

Hoi Esther

Dit mailtje had ik eerst binnen gekregen. Dus ik heb ze al, maar zoals je ziet kun je ze met je kvk nr. ook krijgen. Maar het is nog geen 7 maart!!! Dus wacht geduldig af.

En bij de profnail zit geloof ik ook nog wat!

groetjes Yvonne

• lokje KvK

Ja bij de Prof zit het boekje en reg.code ook. Prof Nail komt rond 10 maart. Maar dat is ook mooi, je kan je PER ADRES maar 1 reg.code gebruiken. Dus ze zijn ook niet overdraagbaar. En als je ze uit de Prof via internet boekt kan je maar 1 kortingskaartje krijgen. Dus als je met zijn 2e wil moet je dat boekje en je adreslabel + reg.code mee nemen en bij de kassa kaartjes kopen.

En dames letten we ff op dat we nog € 10,00 overhouden als je met de auto komt, want dat kost een parkeer kaartje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Esther kvk

nou weet je wat ik doe… ik haal er 2 bij de kassa met dat label en code.

mijn zus gaat nl. ook bijna altijd mee dus dan haal ik er an de kassa gewoon 2.

wanneer gaan julie allemaal? ik zondag de 20e….

kijk er erg naar uit.

Esther