Shirley A.

• Danielle kvk

Hoi!

Heeft iemand van jullie ervaring met online bestellen via de website van Shirley A. en hoe dat in zijn werk gaat? Ik heb me een tijd terug al aangemeld maar heb nog steeds geen inlog gegevens ontvangen, en de website is ook nogal verouderd…. (Bezoek onze stand tijdens de beurs in september 2004???) Hihi! Was benieuwd want wilde graag wat leuke nailart dingetjes kopen…. Kan nie wachtuhh tot de beurs! Aaaaah!!

Groetjes, Danielle

• yvon kvk

Gewoon wachten tot de beurs, want je moet via het internet altijd weer verzendkosten betalen! Zonde toch!

• Danielle kvk

ja maar ik heb voor die tijd wat spulletjes nodig, vandaar ook dat ik t vraag….. Komt deze week n klantje die zaterdag een feest heeft en die had een idee voor haar nagels……

Groetjes, Danielle

• yvon kvk

Waarom bel je Shirley dan niet even, en geef je door wat je wilt kopen. Dat gaat dan toch veel sneller! Kan je gelijk vragen hoe dat het zit met je inlog gegevens.:-)

• Esther kvk

je kan het natuurlijk ook met nagellak doen. lijntjes trekken etc.

succes!

Esther

• Danielle kvk

Ja, maar ze heeft n flower power feest, dus wil bloemetjes enzo. Maar toch bedankt!

Groetjes, Danielle

• yvon kvk

Met een kwastje nr. 0 en verf, en een marblepen (stippeltjes) kom je ook een eind, daar kun je in iedergeval geweldige bloemetjes mee maken. Gewoon even oefenen op een vinger met tip!

• Danielle kvk

Dat kan ik wel meis…. Maar ze wil echt 3D nagels dus heb bloemetjes nodig enzo. Heb al zitten proberen met acryl, best mooi geworden dus is denk ik opgelost. Ik wist dat Shirley A. mooie spulletjes had hiervoor dus vandaar mijn vraag. Maar toch bedankt.

Groetjes, Daan

• tinkie

je kan ook ff op de site van nails only kijken

groetjes tinkie