ik ben op zoek naar de boeken over nagelstyling,gelnagels,fyberglasnagels,nailart
gewoon alles wat er mee te maken heb om het te leren
groetjes angelina
Daar kan ik maar 1 ding op zeggen: ZUCHT……..
Gebruik eens de zoekfunctie en lees onze adviezen over een opleiding en het nagelen (gepruts, sorry!) zonder gedegen opleiding! Echt meis, het is niet iets wat je uit een boekje leert! Het is een prachtig vak waar je super trots op mag zijn zodra je een berg tevreden klanten hebt. Enne…. Die krijg je zeeeeeker niet na geblader in een boekje…..
Suc6 ermee!
Groetjes, Danielle
Hoi,
Ik heb al vaker deze discussie gevolgd, over meiden die wel nagels willen zetten maar er verder niets voor over hebben!!
En ik heb net mijn opleiding gel afgerond, 10 weken lang en ik moet zeggen het is echt niet in een 3 a 4 daagse cursus te leren hoor! En al zeer zeker niet vanuit een boekje!
Ik heb voor mijn cursus, incl materiaal 1200 euro betaald, en ben dus ook niet van plan om mijn kennis te delen met iemand die er niets voor over heeft!!!
Ik zou zeggen, als jij echt geintereseerd bent in het nagelvak, ga A.U.B. een gedegen opleiding volgen, en die investering haal je er echt wel uit hoor op den duur!
Groetjes,
Isabella.
Nou Danielle, ik vind dat je best kan reageren op zo'n bericht. Het was van mijn kant echt serieus bedoeld.
Ik denk dat het van haar kant ook alleen maar een verkeerde gedachte was.
Ze weet nu wat wij al weten en waar die meiden, die maar wat aan klooie, te laat achter kwamen.
Want laten we eerlijk wezen, als het zo makkelijk was dan had de LOI dit allang in zijn pakket opgenomen.
Ik denk alleen dat wij ook een beetje moeten leren niet met z'n alle zo te happen. Want dit vormt idd een LL lange discussie.
En dat is eigenlijk helemaal niet nodig.
Dus bij deze kan deze topic wel afgesloten worden.
En Angelique, ik hoop dat we je hebben kunnen overtuigen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?