Kopen met je kvk

• yvon kvk

Hoi allemaal

Weten jullie nog leuke groothandels waar je kan kopen met je kvk nr. (en dan geen nagelgroothandels) maar bijv. makro enz.

Ik zelf weet bijvoorbeeld een leuke: home decor center in Vianen ( zondag open). http://www.homedecocenter.nl/

Misschien dat jullie ook nog een paar weten?

• Aïsha

Ja ik weet er ook nog een.

www.retailcenterrotterdam.nl

Hier kan je een heleboel dingen kopen op het gebied van interieur, dan wel te verstaan leuke prularia en nog veel meer andere dingen.

Groetjes Aïsha

• yvon kvk

Kun je hier als nagelstyliste kopen? Want het ziet er wel erg tof uit!

• Jacqueline

Bij Retif. Dit is een groothandel voor alles wat met winkelinterieur te maken heeft. Ik heb er bijvoorbeeld mijn tasjes en kadozakjes vandaan. Maar als je sieraden erbij verkoopt heb je daar ook standaards enzo. Kijk op www.retif.nl

• Isabella

Hoi Yvon,

Ik denk het niet, heb net ook even gekeken, en ziet er inderdaad heel tof uit, maar ben ook eens gaan lezen en er staat: Toegangseisen:

Uitsluitend detaillisten en grootverbruikers uit de vakbranche (ingeschreven bij de KvK) komen in aanmerking voor een toegangspas bij Retail Center Rotterdam. Na inlevering van een bewijs van inschrijving uit het handelsregister en overlegging van een geldig legitimatiebewijs ontvangt u bij de informatiebalie een toegangspas. Let op!! De inkooppas is alleen verkrijgbaar voor wederverkopers uit de Home, Gift, Garden en Decoratie-branche.

Dus ik denk dat het niet voor nagelstylistes bedoeld is. Jammer hoor!

Groetjes,

Isabella.

• yvon kvk

Hé Jacqueline

Ook een goeie! :-)

• yvon kvk

Hoi Isabella

Nee, volgens mij ook niet, en inderdaad jammer! :-(

• Esther kvk

ik zou het gewoon proberen.

je behoort toch ook bij de detailhandel als het goed is?

bel ze op, je staat ingeschereven dus zou het zeker proberen.

Esther

• yvon kvk

Dat adres: home-deco-center is ook zoiets, en daar kun je wel als nagelstyliste naar toe. Ik heb al een pas, maar nog geen tijd gehad om er naar toe te gaan (1 1/2 uur rijden) Maar dat schijnt ook geweldig te zijn. Maar ik vind het gewoon leuk om misschien adresjes te krijgen van jullie waar ik nou nog niet van heb gehoord.

Ik hoorde van een nagelstyliste dat je ook het konfectie centrum in kon komen, voor bijv. sierraden te kopen, maar hoe dat dan weer precies zit weet ik ook niet. misschien dat iemand het wel weet……….?????? :-)

groetjes yvon

• Rieneke ( bijna in opleiding)

Hoi Yvon,

Home-deco center is inderdaad helemaal goed.

Meubels, accesoires zoals schilderijen, kaarsen, potjes bakjes en nog meer van dat soort spul.

Jaarbeurs Utrecht is misschien al bekent bij jullie.

Boven in het Trade-centre, kun je sieraden, tasjes, en allerlei andere soorten (kleding)accesoires kopen. Veel marktkooplui kopen hier hun sieaden in. Ook leuk zijn de seizoensbeurzen die daar gegeven worden.

Groetjes Rieneke