Hoi Rieneke
Dit klinkt goed! Maar… hoe werkt het precies want ik kende het nog niet. Kun je daar zo heen gaan of moet je van tevoren een pas aanvragen?……ik hoor het graag!
groetjes Yvon
Hoi Yvon,
Je kan hier aangeven dat je je salon bijvoorbeeld wat meer wil aankleden.
Ik ben hier een tijdje geleden geweest met een vriendin die een pas had van een zaak in witgoed en audio en dergelijke. Lijkt mij ook niet geheel daarop aan te sluiten, maar die heeft ook een pasje. Dus volgens mij moet het gewoon kunnen.
Je hebt er echt vanalles. Je kan hier van die sierkussen kopen en kookboeken.
Servies en ga zo maar door.
Gewoon de stoute schoenen aantrekken en ervoor gaan.
Groetjes Aïsha
Hoi Yvon,
Een vriendin van mij zit in de sieraden, en ik heb haar even gebeld.
Het is de bedoeling dat je, met je kvk inschrijving, naar het trade-center toegaat, en dan kun je ter plekke een pas krijgen.( en dus ook meteen shoppen)
Kijk voor de zekerheid eerst even op WWW. TRADEMART.NL (ja, zonder k), voor de voorwaarde, voordat je naar Utrecht afreist.
Ik ben eens met haar mee geweest, en het is hier wel zo dat er bij de meeste winkels die hier zitten, een minimum aankoopbedrag geldt ( dit is incl. btw) Dit varieert van bedagen tussen de 75 euro en de 250 euro. Die van 250 euro, verkoopt automatisch duurdere sieraden (die ook in de glossy tijdschriften te zien zijn). Hou hier dus even rekening mee.
Mijn vriendin gaat meestal naar de winkel “Toenga”. Deze verkoopt sieraden vanaf 0.95 eurocent. (dan gaat het om bijv. een ring)
Deze vriendin heeft een sieradenwinkel, maar misschien als aanverwant artikel, naast de nagels is ook een idee. Ik denk dat het wel lukt.
Die zelfde vriendin had er nog 2 nl, Paardekoper (verpakkingsmaterialen enz.). Deze zit in Laagraven (utrecht), en de ISPC, dit is een groothandel voor luxe horeca artikelen, welke in Nieuwegein (utrecht) zit.
Zij kon hier met haar kvk pas gewoon een pas aanvragen. Helaas weet ik niet hoe hun site heet. Misschien gewoon punt NL erachter.
Nou meid een heel verhaal, vindt je niet?
Succes ermee
Groetjes Rieneke
Hoi,
Wat zijn dan die speciale maandagen? Want ik dacht dat de eerste maandag 4 april weer was?? Of ben ik weer blond? Jammer trouwens dat ik niet eerder van het bestaan af wist… er is nu een beurs t/m morgen!
En dit is ook wel goed om te weten voor diegene die hier ook niets van af wisten!
Hoe komt u aan een toegangskaart?
Meld u tijdens een beursdag of kantooruren bij de Centrale Receptie van het Beatrixgebouw.
Vul het ‘aanvraagformulier’ in (dit kan ter plekke, maar onderaan de pagina kunt u het formulier ook downloaden en alvast invullen)
Neem een kopie van uw uittreksel Kamer van Koophandel mee
Na betaling van het verschuldigde bedrag ontvangt u eerst een tijdelijke kaart. Na controle van alle gegevens ontvangt u uw definitieve jaarkaart(en) automatisch per post.
Introducés
U kunt per beursdag als vaste jaarkaarthouder maximaal 4 introducés meenemen. Een introducékaart kost € 5,- per stuk en kunt u bij de Centrale Receptie kopen.
Hoi Yvon,
Wat er bedoelt wordt met die maandagen, is dat de verdieping waar de siraden en accesoires gehuisvest zijn, alleen op maandag open zijn.
Was ik even vergeten te melden. Deze verdieping is vast. De beurzen die daar worden gehouden wisselen uiteraard.
Als er andere beurzen worden gegeven, bijv. seizoensbeurzen, dan krijg je daar geloof ik bericht van.
Vorig jaar ben ik bij de najaarsbeurs geweest. Hartstikke leuk voor een dagje uit, en eigenlijk alleen bedoelt voor detaillisten. (dus je duikt niet meteen de massa in)
Er was vanalles, van meubels t/m kralen. Leuk voor ideeën op welk gebied dan ook.
Ik zou zeggen, hou in de gaten…
Groetjes Rieneke
Hallo Dames,
Ben ik weer. Ben zojuist naar de startpagina gegaan, en bij Ilse GROOTHANDEL ingetypt, nou daar kwam een lijst met sites uitrollen!
Weet niet of nagelstylistes naar binnen mogen, maar ook hier geldt denk ik, bezoek de site of bel even.
Dit vond ik wel leuke:
www.wepa.nl Groothandel met eigen productie in woondeco.
www.groenveld-zoetwaren.nl SNOEP (ook souvenirs)
www.sylago.nl Oosterse artikelen
www.sieradenhandel.nl (spreekt voor zich)
www.greenflexidirectshop.nl groothandel in verzorgingsartikelen voor pedicure, manicure, schoonh.spec., tattooshop, piercingshop, zonnestudio enz…
Dat prikbord is wel verslavend voor kletsgrage tantes als ik hoor
Groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?