nagels verwijderen

• jolanda in opl.

Hallo allemaal ik heb een vraagje.

Wij hebben geleerd dat als je de nagels wilt verwijderen dat je ze er voorzichtig af moet vijlen maar ik vind het nogal een werk zeker als je het met de hand doet.

Weten jullie een manier die ook goed is maar sneller gaat zonder de nagel zelf aan te tasten?

Alvast weer bedankt voor de tips.

Groetjes jo

• yvon kvk

Hoi Jolanda

Met gel kun je eigenlijk alleen het eraf vijlen. Bij acryl doe ik het als volgt:

celstofdepper in vieren knippen, 1/4 deel product remover erop doen, dit op de nagel leggen en een stukje aluminium folie erom heen vouwen. een 15 minuten laten zitten en daarna de acryl heel voorzichtig verwijderen. Is alles er nog niet helemaal af, of de rest zachtjes eraf vijlen (240) of nogmaals herhalen met de product remover.

succes :-)

• Anja

Ik zou je willen adviseren om ook acrylnagels eraf te vijlen. Het is wel een werk maar je kan er dan evetueel ook nog een superdun laagje op laten zitten voor de natuurlijke nagel te beschermen.

Het produkt om de nagels eraf te weken is zo bar en boos voor de natuurlijke nagel en de huid er om heen dat je er beter niet mee werkt.

• Anja kvk

oeps was kvk achter mijn naam vergeten. (om misverstanden te voorkomen )

• yvon kvk

Hoi, Anja

Ik gebruik ook maar 1/4 celstofdepper om de huid niet aan te raken, en ik gebruik een product remover en geen aceton. Ik ben ook weer geen voorstander van het vijlen, daar je dan ook weer hitte kan aanbrengen op de nagel. maar zo zie je maar ieder doet het op zijn eigen manier. En ik heb het op deze manier geleerd :-)

groetjes yvonne

• Nagelstudio Beauty By Me (KvK)

Ik verwijder ook door te vijlen.

Verhitting van het nagelbed is bij mij nog nooit voor gekomen, omdat ik niet te lang op de zelfde plaats vijl. Ik verleg regelmatig het drukpunt door de vijl te draaien.

Ik heb ooit eens geprobeerd om te verwijderen met acrylremover (bij mijn zus gelukkig), maar dat deed zo verschrikkelijk veel pijn bij haar!

Ze heeft daarna nog dagen lang last gehad van zere vingers en uiteindelijk moest ik nog het grootste gedeelte er af vijlen, omdat de remover alleen het bovenste laagje had verwijderd en de rest er niet af wilde met remover (ook niet na een aantal keer herhalen)… Ik zweer dus bij vijlen! Inderdaad wel arbeids-intensief, maar dat dunne laagje verstevinging doet wonderen…

Groetjes, Peet

• yvon kvk

Hoi, zoals ik het begrijp laten jullie dan ook nog een laagje zitten en geven jullie dan het advies om dat eraf te laten groeien? Doen jullie het met een frees of met de hand?

Ik heb nog nooit geen problemen gehad met het afweken, dat is trouwens ook tijdrovend hoor, want ik moet ze ook eerst behoorlijk dun vijlen. Tegen de tijd dat mijn klant de deur uit is ben ik ook 1 1/2 uur verder. ( met lakken erbij) maar het klinkt wel aantrekkelijk zoals jullie het doen. Daarna gewoon base erop en eventueel kleur en top? Want ik gebruik nu de RX8 want die ziet er zo mooi uit, dat heeft verder trouwens weinig nut vind ik. In de reclame belooft men dat de nagels er een stevig fiber laagje van krijgen, maar die heb ik nog niet gezien! Men kan er zelfs kunstnagels mee maken????? NOT !!!

bedankt meiden :-)

groetjes Yvon

• mariska kvk

hoi meiden

ik doe zelf de nagels er af weken,en heb geen last van gevoelige nagels.

(ik niet en me klanten ook niet)

maar zo zie je maar dat iedereen z'n eigen manier van werken heb.

en leer je ook wat.

groet mariska

• Esther kvk

hoi,

ik vijl het er ook helemaal af.

grootste gedeelte met de frees en het laatste laagje met de vijl.

afweken vind ik niks, duurt eeuwen! plus dat alles zo droog wordt, handen nagels….

het is een hoop werk, maar ik vin dhet nogsteeds de beste manier.

Esther

• jolanda in opl.

He meiden heel erg bedankt voor jullie advies en ik zie dat het afvijlen dus toch het beste is …..jammer is niet echt een leuk klusje en het ging inderdaad over acryl was ik even vergeten erbij te zetten maar jullie waren zelf al zo pienter!hahahah groetjes Jo