ik heb wel kvk maar ben kapster en wil de nagelstylsite opleiding gaan doen, kan ik dan ook met korting naar de beurs of niet? ik heb een abbo op le salon, nog niet op profnails,
alvast bedankt
Ja, dat klopt. Maar op de site van de beurs stond ook dat als je ingeschreven stat bij KvK en de beauty2buy op 7 febr. niet hebt ontvangen dan kun je een uitreksel van het handelregister faxen en dan krijg je het als nog toe gestuurd.
Ik heb hem verleden week al gehad en gisteren kreeg ik er weer een. Dus ik gelijk kijken of ik nog extra kaarten kon bestellen maar dat ging mooi niet.
De reg.code is gekoppeld aan je KvK nr. en adres.
Ik dat misschien kan ik e nog iemand blij mee maken, maar dat ging mooi niet door.
Ik krijg hem waarschijnlijk ook nog bij de profnail in maar ik kan hem mooi niet meer gebruiken.
Heb gisteren ff gebeld, maar als ik ze weggeef en een ander leverd ze bij de kassa in, krijg ik ahteraf als nog een rekening voor de entree.
Dus het hele zakie kan zo de prullebak in.
Hoi,
Nou heb ik toch nog een vraagje over die kortings kaarten?
Ik ben nog niet zo lang geleden voor mezelf begonnen, heb een salon aan huis, maar ik heb nog te weinig klanten om me nu al in te laten schrijven bij de K.v.K vindt ik! Als ik strakjes meer klanten krijgen wil ik het zeer zeker wel doen.
Maar nu krijg ik morgen de profnail binnen, daar zit dus de beauty2buy gids in met registratiecode, kan ik nu ook die code gebruiken om 2 x korting te krijgen? Ja toch?
Of heb ik het niet goed begrepen??
Graag hoor ik van jullie!
Groetjes,
Isabella.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?