Nailart...

• Esther kvk

Wat maken jullie zoal??? Wat is bij jullie favoriet?

Gewoon nieuwsgierigheid.

Ik merk nu het voorjaar gaat worden dat de eentonige dingen weer uit zijn. Mensen kiezen weer voor meer kleur.

Ben benieuwd naar reacties….

Esther

• yvon kvk

Hoi,

Ik krijg nu ook weer klanten die voor kleur kiezen. Ik heb vorige week ook dat boek van renata gekocht en op mijn tafel neer gelegd. Ik heb wat voorbeeldjes uit het boek gemaakt met mijn kleurtjes. En het werkt! Ik ga alleen nog even op de beurs kijken voor zo'n penseel waar je die platte bloemen mee kan maken. want de penselen die ik nu heb zijn te puntig. Ik werk verder heel veel met mijn marble pen en stripers. Bij mijn kinderfeestjes zijn de rubber 3D stickers erg in trek, en het marmeren. Oja en toch over het algemeen heel veel bloemen in allerlei kleuren. Mijn favoriet is toch wel gewoon heel veel op 1 nagel, en dat het 1 heel mooi plaatje wordt (veel kleur). Ik ben niet van de beschilderingen zoals een papagaai of zo, dat is niet echt mijn ding!

En wat maak jij dan zo al? En wat is jouw favoriet?

• Susanne

Dat boek van renata heb ik ook al een tijdje, ik vind het een prachtig boek. Bij mij kiezen de klanten veel voor tijger en andere dierenprintjes. Ook de ondergaande zon met een palmboompje doet het bij mij goed (niet die uit het boek van Renata trouwens) Verder maak ik heel veel bloemetjes en doe ik veel met de marble pen en de point sculpture. eigenlijk maak ik vanalles. Binnenkort komt mijn site online en kunnen jullie je mening geven over mijn Nail Artjes

Susanne

• Esther kvk

ik heb ook het boek hahahaa en ga over 3 weken een workshop 3d nailart volgen.

bij mij kiezen toch ook een hoop mensen voor kleurtjes.

ik heb veel die gestreepte toppen gemaakt, die zijn echt favo en dan het liefst in 3 a 4 kleurtjes, maar ook de tijgerprint komt weer een beetje in…

zo heb ik dus een paar weken terug een cowboylaars nagemaakt. jaja!!

dat meisje was aan het shoppen geweest en had beige cowboylaarzen gekocht met een soort tijgerachtige streep erop

in het midden was het roze met 8-hoekig motief.

nou dat heb ik nagemaakt, ze had het zelf bedacht alleen wist niet of het mogelijk was.

Ja dus, zag er gaaf uit. het staat ook op mijn site.

ik merk wel dat er een hoop zijn die echt een hele nagel beschilderd een beetje te druk vinden dus dat doe ik niet zo.

maar ik denk dat die 3 d art ook wel in wordt. vind hte zelf heel gaaf.

Esther

• Susanne

3d nail art vind ik ook te gek! ik denk dat het inderdaad steeds populairder gaat worden. Ik las ook op de site van mey liang dat je er een workshop voor kunt volgen. Lijkt me echt leuk. eerst mijn all-rounsd bij mey liang halen en dan misschien ook 3d. Ik vind dat echt mooi. Heb alleen gehoord dat als je een 3d nail art op je nagels hebt het soms raar aanvoelt omdat je het relief goed voelt.

Susanne

• yvon kvk

Oke… wat bedoelen jullie met 3D nailart? Ik ken wel 3D naildesign! Jullie bedoelen toch niet die 3D rubber stickers?

Groetjes yvon

• Susanne

Nee, ikke niet in ieder geval. Het gaat hier in mijn geval om 3d nail art die gemaakt wordt van acryl. er wordt dan met gekleurde acryl gewerkt. je pakt een bolletje gekleurde acryl en maakt hier bijvoorbeeld bloemetjes van met groene blaadjes. Dit geheel maak je op de nagel en zo krijg je dus door middel van die gekleurde bloemetjes een 3d effect. snap je wat ik bedoel? (misschien een beetje ingewikkeld uitgelegd)

Groetjes Susanne

• yvon kvk

Ooo oke, je bedoelt dan nail design. Daar heb ik een cursus van gevolgd, gegeven door Pepijn. Echt gaaf!!! :-)

• Esther kvk

ik ga 5 april een workshop volgen bij Tamara Baghoe.

Over de 3d nailart ja, dus niet de rubber bloemen maar met acryl gevormd!

esther