Hee hallo,
Wie gebruikt nog meer millennium producten? Of ken je iemand die die producten gebruikt? Laat wat van je horen!
Groetjes,
Bianca
Nou, zowieso de vijlen van millenium vond ik irritant. Als je er iets harder op drukte bogen ze te soepel. Heb liever wat stevigere vijlen. En ik hoorde dat Magnetic super was en er ligt dan ook een studio bij mij in de stad waar ik in 5 minuten ben. Dit vond ik handig want nu kan ik elke week lekker inkopen doen in plaats van 1 keer in de maand 30 km rijden. Ik vind persoonlijk de kwaliteit van magnetic ook beter. Je merkt het bijvoorbeeld al aan de nagelriemolie, nagellak, vijlen en gels.
als je nog vragen hebt hoor ik het graag,
Susanne
Ik kocht ze vroeger bij beautynail in kerkrade. Nu hebben ze daar hun eigen merk dat ook beautynail heet. Maar als ik me niet vergis zijn dit gewoon millennium producten met een eigen label erop. voor meer info kun je ook kijken op www.beautynail.de hier kun je ook online bestellen en volgens mij hebben ze wel nog sommige producten waar ook millennium op staat. Maar ik ben hier al heel lang niet meer geweest. Kan best zijn dat ze nu helemaal niets meer van millennium hebben. Ik heb er wel een tijdje geleden millennium vijlen gekocht maar hier was ik niet zo tevreden over.
Groetjes Susanne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?