opleidingen

• Susanne

Hallo, mijn naam is Susanne. Ik wil graag een opleiding gaan doen voor all-round nagelstyliste. Wie kan mij zeggen waar ik deze opleiding het best kan volgen. Ik heb me laten vertellen dat de magnetic nail academy het beste is. Wie heeft hier ervaringen mee en wie kan me zeggen welke opleiding ik het beste kan doen? En dan nog iets, klopt het dat er geen wettelijk erkende opleidingen zijn?

Alvast heel erg bedankt,

Susanne

• Daniëlle

Nou, wat je gehoord hebt, klopt.

Mey liang is heel goed.

Maar ook heel duur….

En er zijn idd geen wettelijk erkende opleidingen,

dus die ceterficaten gelden eigenlijk nergens voor, behalve in ons vak wereldje.

Bij grote instansties is het zelf zo, dat ze mij zeggen dat ik me tijd verdoe om dat te halen en zoveel tijd erin te steken.

(Nou, ik weet beter, en ik zou het nagelen niet kunnen missen.)

Dus ook de landelijke examens zijn gegegooid geld.

Jammer he, want zodra het wel erkend wordt, kan je nog een keer je diploma gaan halen.

En is je oude, niks meer waard. ( behalve emotionele waarde)

Kijk dus goed uit hoeveel geld je wilt uitgeven voor

niet erkende opleidingen.

Ik heb er 1300 euro aan uitgegeven. ( alleen acryl )

En eigenlijk heb ik meer geleerd door naar de beurs te gaan en te kijken!

Ik vind het jammer dat het zo duur moet zijn.

• marjan kvk

Daniëlle,

Ook al is je diploma/cerificaat niet erkend toch is een goede opleiding zeer belangrijk. Van naar de beurs gaan en kijken leer je niks over nagelziektes enz en ook de juiste manier van werken leer je niet van kijken. Dus ik raad Susanne toch aan om een goede opleiding te volgenen.Een certificaat/diploma vinden de meeste klanten wel belangrijk. Ook goede opleidingen zijn BT nails rotterdamen florence nails.

• Susanne

Bedankt,

Ik heb net met de Magnetic nailacademy gebeld en ik ga daar de all-round opleiding volgen. Ik kan zondag al beginnen en ook nog in mijn eigen woonplaats!!!! Helemaal te gek. Ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat worden. Dus de magnetic nail academy is een goede keuze? Ik heb namelijk eerst bij beautynail een diploma gehaald voor gel, maar ik wil toch verder… All-round nagelstyling is altijd een droom van me geweest die nu eindelijk uit gaat komen. Als iemand nog fijne tips heeft (ik bedoel geen plastic) hihi hoor ik ze graag. Tips zijn altijd welkom. Zijn er trouwens mensen die ook hun diploma gehaald hebben bij Mey Liang? en hoe ging dit? is het moeilijk? wat voor percentage slaagt de eerste keer?

Alvast bedankt,

Susanne

• lokje KvK

Ik snap dit niet helemaal, kom net voor bij een topic waarin je schrijft dat je voorheen met millenium werkte maar dat je over bet gestapt op magnetic.

Was jij dan zo'n onopgeleide, zwartwerkende nagel miep.

Sorry dat ik zo geageer hoor maar ik vind je berichtjes een beetje tegenstrijdig.

Maar in iddergeval als je hebt besloten om dan nu toch maar een opleiding te gaan doen wens ik je een hoop suc6.

• Monique

lokje beter lezen…… in de laatste reactie van susanne binnen deze topic verteld ze dat ze de opleiding voor gel al heeft gedaan, maar dat ze nu graag all-round wil worden. Ze is dus geen onopgeleide zwartwerker.

• marjan kvk

Hallo Susanne,

Ja je hebt een hele goede keuze gemaakt. En ik wens je heel erg veel succes met je opleiding.

groetjes Marjan

• lokje KvK

Je hebt helemaal gelijk. Ik trek bij deze mijn opmerking in. Sorry Sorry Sorry Susanne.

En voor als nog heel veel succes.

• Miranda

Hoi Susanne,

Een vraagje uit nieuwsgierigheid: waar ga je de opleiding doen, in welke woonplaats?

Miranda

• Miranda

Hey Susanne,

Ik heb het antwoord al op mijn vorige vraag… ik had al een vermoeden, maar weet het nu zeker! Tot zondag. Leuk

Miranda