zomaar...

• Miranda

Hoi collega nagelstylisten,

Ik merk dat er veel uiteenlopende vragen zijn over het zelfstandig beginnen, praktijkvragen of kleinere (start)problemen. Eigenlijk was het niet mijn bedoeling om hier te gaan reageren, maar merk dat ik toch soms ergens iets op wil zeggen… dus zal ik me eerst even voorstellen.

Sinds mijn 19e zit ik het nagelvak, ben nu 34 en er nog steeds met veel plezier in werkzaam. Ik heb naast een nagelstudio (waar 2 stylistes op zelfstandige basis werken) een groothandel (Mey Liang) en geef opleidingen (Magnetic Nail Academy). Het is absoluut niet mijn bedoeling om hier reclame te gaan maken voor mezelf of voor Mey Liang, dus als ik reageer is het gewoon uit ervaring. Ik heb in die jaren veel merken en produkten leren kennen en hoop dat ik daarmee af en toe een bijdrage kan leveren waar jullie iets aan hebben.

Omdat ik mijn naam tegen kwam op dit prikbord heb ik besloten om toch te reageren, kon het niet laten… :)

Veel succes allemaal, jullie hebben gekozen voor een geweldig vak waar je veel leuke dingen mee kunt doen!

Groetjes Miranda

• Danielle kvk

Hoi Miranda!

Ben jij de Miranda van Magic Nails uit Sittard? Ik ben die zwangere miep uit Maasbracht die afgelopen zondag die leuke workshop Vrush Art niet kon volgen omdat ik steeds zo veel spuug… (Fijn onderwerp he? Hihi!)

Anyway, de volgende workshop ben ik absoluut van de partij! Enne, beetje reclame maken voor jezelf mag best hoor, jullie hebben een heel leuk team en ik word altijd goed geadviseerd als ik weer nieuwe spulletjes kom kopen!

Groetjes, Danielle Sleyser

www.bisjoe4joe.nl

• Miranda

Hoi Danielle,

Ja inderdaad, dat ben ik, haha. Mijn complmenten voor je site! Ziet er erg leuk uit en is heel duideliijk.

Ik heb net Eugenie via msn laten weten dat ik bekende namen op dit forum tegen kwam. Zij zal binnenkort ook wel eens hier te vinden zijn…

Omdat ik zelf weet hoe het is als je met bepaalde vragen zit waar je even geen raad mee weet vind ik het leuk om hier af en toe iets te kunnen bijdragen, vandaar dat ik dat zei over die reclame. Natuurlijk weet ik (zeker technisch) meer van onze produkten dan van andere, maar vaak gaat het daar helemaal niet om.

Jij in elk geval nogmaals gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet er lekker van!

Miranda

• Miranda

oeps… was een beetje snel! zie nu de fouten!

complimenten natuurlijk en duidelijk!

• Danielle kvk

Dank je voor het compliment! Enne, leuk dat je er ook bent. Leuk om advies te krijgen van mensen met een boel ervaring!

Tot gauw!

Groetjes, Danielle

• Marianne kvk

Hallo Miranda,

zo te zien een leeftijdgenoot! Maar ik vind het een prettig idee dat iemand met SUPERVEEL ervaring in het nagelvak eens over onze schouders meekijkt en een oprechte mening geeft. Ik ben sinds jan.2004 begonnen met een opleiding van Pepijn via TBC (Creative gediplomeerd). Maar ik merk dat ik nog een lange weg te gaan heb. Ik kijk regelmatig op dit forum om actueel te blijven. En ik vind het fijn dat dit medium er is. Uiteraard zijn jouw tips zijn altijd welkom!!! Alvast bedankt, groeten van Marianne (kvk).

• Susanne

Hallo Miranda, Ik ben blij dat ik voor de All-round cursus bij jullie heb gekozen! Het heeft even geduurt, maar nu ga ik dan toch eindelijk beginnen. Ik kijk er al de hele week naar uit!

Susanne

• Shayenne

Leuk dat je zo enthousiast bent. Ik zie je zondag!

Miranda

• Miranda

Susanne, het vorige was van mij, ik zat op een andere pc! (Shayenne is mijn dochtertje)

Groetjes weer, Miranda