Hoi collega nagelstylisten,
Ik merk dat er veel uiteenlopende vragen zijn over het zelfstandig beginnen, praktijkvragen of kleinere (start)problemen. Eigenlijk was het niet mijn bedoeling om hier te gaan reageren, maar merk dat ik toch soms ergens iets op wil zeggen… dus zal ik me eerst even voorstellen.
Sinds mijn 19e zit ik het nagelvak, ben nu 34 en er nog steeds met veel plezier in werkzaam. Ik heb naast een nagelstudio (waar 2 stylistes op zelfstandige basis werken) een groothandel (Mey Liang) en geef opleidingen (Magnetic Nail Academy). Het is absoluut niet mijn bedoeling om hier reclame te gaan maken voor mezelf of voor Mey Liang, dus als ik reageer is het gewoon uit ervaring. Ik heb in die jaren veel merken en produkten leren kennen en hoop dat ik daarmee af en toe een bijdrage kan leveren waar jullie iets aan hebben.
Omdat ik mijn naam tegen kwam op dit prikbord heb ik besloten om toch te reageren, kon het niet laten…
Veel succes allemaal, jullie hebben gekozen voor een geweldig vak waar je veel leuke dingen mee kunt doen!
Groetjes Miranda