gele nagels

• Kim

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje ik ben nu bezig met de opleiding acryl bij mf cosmetics en ik werk nu met ibd.

Ik ben veel aan het oefenen nu had ik bij een vrouw een nieuw setje gemaakt, en na twee weken kwam ze terug voor het bijwerken. Haar nagels waren vrij ver uitgegroeid al en ze waren ook vrij geel. Deze mevrouw rookt niet maar waar zou dat aan kunnen liggen? Aan de acryl?? Ik hoor graag reacties

Groetjes Kim in opleiding

• Marianne kvk

Kijk eens even naar je penseel, geeft die geel af? Misschien heb je een vervuilde penseel….

• Marianne kvk

of maakt deze klant veel gebruik van zonnebank (uv licht). Misschien werkt ze met uvlicht? Vraagt het haar eens…

• Kim

oke dank je wel. Volgens mij geeft mij penseel niet geel af!

Ze gaat wel zo af en toe onder de zonnenbank. En ze werkt in het ziekenhuis??

• karin

Veel nagels vergelen onder de zonnebank(gel of acryl) ik zou haar aanraden om uv topcoat erover te doen als ze gaat zonnebanken.SuccesMarianne kvk schreef:

>

> of maakt deze klant veel gebruik van zonnebank (uv licht).

> Misschien werkt ze met uvlicht? Vraagt het haar eens…

• Kim

Bedankt voor de Tip!!

Kan het ook nog ergens anders aan liggen behalve de zonnebank????

• Petra

ja aan wat voor een nagellak ze erop gebruikt sommige soorten vergelen op acryl.

en sommige zoals bijvoorbeeld bourjois blanke lak vergeeld heel erg bij 1 keer onder de zonnebank.

petra

• Kim

ik gebruik de super shiney??

• Miranda

Als het produkt wat je gebruikt teveel zuur bevat kunnen de nagels ook vergelen. Dit kan iemand die hetzelfde produkt gebruikt je dan vertellen. Normaal mag het niet gebeuren. Voor de zon of zonnebank zou je yellow stopper of iets dergelijks kunnen gebruiken (een uv blocker) dat is hier speciaal voor gemaakt. Gebeurt het ook als je na het vijlen de nagels afwerkt met een hoogglans topgel?

Groetjes Miranda

• Kim

ik heb daar eerlijk gezegd nog nooit iets van meegekregen?

Ik vijl de nagels af daarna doe ik ze polysten en dan de glanslak van super shiney erover heen?