verstevigen

• karin

Hallo allemaal.

Ik heb een vraag ,ik krijg toch wat problemen met het verstevigen van nagels met gel,ik gebruik florence nailprodukten en nu ook magnetic is er iemand die mij wil uitleggen hoe met gel moet verstevigen.,na dag laat de versteviging los .

Misschien zie ik iets over het hoofd!

Alvast heel erg bedankt

• Danielle kvk

Hoi Karin!

Laat de hele laag los of is het geheel niet stevig genoeg? Ik snap niet goed wat je precies bedoeld, maar als de hele laag los laat zijn de nagels misschien te vet? Daar was een paar dagen terug ook al een topic over… Misschien te fanatiek met olie las ik!

Ik werk ook al jaren met Magnetic en ik hoorde dat t tegenwoordig niet meer nodig is (toch?) maar ik zweer bij primer…. Misschien kun je dat eens proberen.

Of misschien ligt t aan je manier van aanbrengen… Klinkt stom, maar in de salon waar ik werkte had een nieuw meisje ook steeds dit probleem. Bleek dat ze zoooo luchtig de gel aanbracht dat die er met de zelfde gang weer af kwam… Toen ze vooral de 1e laag wat meer ‘aanduwde’ was t probleem verholpen!

Ik roep zo wat dingetjes die in me op komen, ik zou t eens gaan proberen! Enne, anders gewoon bellen naar je opleiding! Die zijn er ook na je opleiding nog om vragen te beantwoorden hoor! Waar heb je je opleiding gevolgd trouwens?

Groetjes, Danielle

• karin

Hoi danielle bedankt voor je reactie ik heb haar ook even gebeld(mijn klant) het blijkt dat ze 100 dagen lang antibiotica gebruiken moet nu al 42 dagen gebruikt,dus ik denk dat dat het probleem is..Maar bedankt voor je tip

• Miranda

Hoi Karin,

Antibiotica kan idd de boosdoener zijn.

Verder: goed ontvetten, met de 1e laag gel superdun ‘inpappen’ voor de aanhechting, met de 2e laag modelleren en dan de vrije zijkant en de top van de nagel goed insealen. Als dat niet is gebeurd zijn dat de plaatsen waar de gel als eerste begint te liften. Dan in model vijlen, opletten dat je de gel om de vrij top niet weer wegvijlt, hiervoor de vijl in een hoek schuin onder de nagel leggen zodat de gel over de top blijft zitten en dan afwerken met hoogglans gel.

Succes, Miranda