Dit wil ik even kwijt

• Rieneke (in opleiding)

Hoi Dames,

Vandaag ben ik met de eerste dag van mijn all-round opleiding begonnen (manicure basis).

Ik volg al een tijdje dit prikbord, en zo ook de, soms verhitte, discussies, over de ongeschoolden onder ons.

Ik heb vandaag een topdag gehad. Erg leerzaam, maar ook zeer vermoeiend.

Ben het daarom ook zeker eens, met de reacties die jullie soms loslaten op z.g.n. “stylistes”.

Na 1 lesdag, durf ik al te zeggen dat het zwaar zal gaan worden, en dat ik het volledig terecht vindt, dat jullie knokken voor een goede naam.

Deze opleiding is allesomvattend, en enige onderschatting die ik nog zou hebben gehad, is vandaag totaal uit mijn gezicht gemept.

RESPECT, voor de stylistes die dit beroep al onder de knie hebben.

Het enige wat ik mag hopen, is dat ik ook zo goed wordt.

Groetjes Rieneke

• lokje KvK

Rieneke, harstikke leuk dat je begonnen bent. En ik weet zeker dat jij ook aan deze verslaving gaat lijden. Maar het is inderdaad een geweldig VAK.

Ik weet nog goed toen ik mijn eerste les had. Mijn lerares deed toen even!!!!!!!!!!!! een nageltje voor. Ik dacht echt: oh, appeltje eitje. Nou dat heb ik geweten. Kwam s'avond met pijn in mijn hoofd thuis van de inspanning. Want het bleek toch niet zo makkelijk als dat het er uitzag.

En het is inderdaad zo dat je nog een lange weg te gaan hebt en het zal heus niet elke keer goed en lekker gaan, maar dan geef je maar een gil op het prikbord dat beuren wij je wel weer op.

Veel succes meid en hou ons op de hoogte.

• yvon kvk

Hoi

Ik herken ook erg veel in Lokje en jouw verhaal. Echt het komt allemaal goed, ik dacht ook dat ik het nooit onder de knie zou kunnen krijgen. Veel doen en veel oefenen.

Heel veel succes :-)

• Esther kvk

hoi,

leuk dat je ondanks de zware dag zo enthousiast bent!

ik weet ook nog hoe het was.

eerste dagje… uitleg, oefenen… ook ik kwam met een punthoofd thuis, maar het is leuk dus je gaat door!

nou Rieneke, de juiste instelling heb je al, dus met veel oefenen kom jij ook uiteindelijk als een goede styliste naar voren.

succes met je opleiding meid en leuk dat je het even met ons wilde delen!

groetjes Esther

• Rieneke (in opleiding)

Hoi Dames,

Nou ik ben in ieder geval blij, te horen dat jullie het allemaal zo ervaren hebben.

Het was inderdaad zwaar, en we zijn natuurlijk ook al een poosje van school af. (ik tenminste wel) dus dat was weer flink wennen.

Leuke reacties. Bedankt

Groetjes Rieneke