Kortingskaarten Beurs!

• Isabella

Hallo Allemaal,

Joeoeoepieeee!! Ik heb zojuist de Prof Nail ontvangen, met DE registratiecode!

Maar nu snap ik iets niet?

Er staat n.l.het volgende:

Bij deze Beauty2Buy treft u een unieke registratiecode aan ( bij uw adresgegevens ).Hiermee kunt u via www.beautybeurzen.nl twee reductiekaarten in de voorverkoop bestellenmet extra korting. Mocht u hiervan geen gebruik maken, neem dan de Beauty2Buy samen met uw adresgegevens en de registratiecode mee naar de beurs. Deze persoonlijke shoppingguide met de losse adresdrager is dan uw toegangsbewijs: u ontvangt bij de kassa als vakbezoeker 13,50 euro korting*

* Maximaal voor 2 personen reductie op de normale toegangsprijs van 22,50 euro.

Nu is mijn vraag? Krijg ik nu via internet 2x de korting? Of alleen aan de kassa?

En hoeveel is die korting via internet dan? Lokje zei: dat je alleen 2x korting kreeg aan de kassa, en via internet 1x.

Ik weet het nu niet meer,

Graag hoor ik het van jullie,

Groetjes,

Isabella.

• lokje KvK

Ja, isabella, het is allemaal zo lekker tegenstrijdig. Maar je kan het ook proberen via internet. Dan kun je gelijk zien hoeveel kaarten je nu mag bestellen. Dit moet je op een gegeven moment selecteren. Lukt het niet om 2 kaarten te bestellen dan ga je terug en sluit je het af zonder dat je hebt besteld en anders bestel je ze gewoon.

Ik heb namelijk ook alleen maar geschreven wat ik gelezen heb. Maar het is dit jaar wel erg verwarrend.

Laat ff weten of het wel of niet gelukt is.

• Isabella

Hoi Lokje,

Ik heb even op die site van Beautybeurzen gekeken, en er staat idd, dat je 2 kortingskaarten kunt bestellen. Maar ik moet eerst mijn registratiecode invoeren om verder te gaan! Nu durf ik dat niet, omdat er staat dat je je code maar 1x mag gebruiken! Nu weet ik dus niet, als ik mijn code invoer om te kijken of ik idd 2 kaarten kan kopen tegen reductie, of ik als het wel zo is nog een keer mijn code kan gebruiken? Snap je??

Je moet dus je code invoeren om verder te gaan!

Of is het zo: Dat als ik mijn code invoer om te kijken, maar NIET koop via inetrnet, en terug ga, dat ik hem daarna nog een keer kan gebruiken om wel te kopen??

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Jeeeetje ze maken het idd niet makkelijker op zo!!

Je ga onderhand denken van: Bekijk het lekker met die korting……………..

Maarja, het scheelt gewoon 15 euro per kaartje x 2 = 30 euri, nou dat is toch ook een boel geld he?

Heb je weer voor 30 euri spulletjes voor nietwaar?? En ik moet me al een bult sjouwen a.s. zaterdag hihihihihihi………………………….

Groetjes,

Isabella.

• lokje KvK

Isabella, je kan het wel proberen hoor. Je besteld namelijk via de beauty2buy gids.

Ik kwam er net achter dat die andere reg.code van advertenties uit vakbladen zijn.

Dus ik heb het weer te goed gelezen en de heleboel door elkaar gehaald.

Als je namelijk op die site zit voor de voorverkoop dan zie 2 mogelijkheden: 1 uit dat gidsje en 2 advertentie via vakblad. ( dit is een 7 cijferige code en dus een advertentie !!)

Jij moet 1 kiezen want je hebt een 12 cijferige code.

Sorry dat ik je zo in de war hebt gebracht. Ik hoop dat ik het zo ook weer voor je hebt opgelost.

• Isabella

Hihihihi Lokje!!

Ja meis, jij kunt er ook niets aan doen hoor! Zij maken het gewoon verschrikkelijk ingewikkeld!

Ik moet bekennen dat ik het nog steeds niet geprobeerd heb, ik durf niet, want stel als ik de pineut ben? Dan moet ik zaterdag 2x 22,50 schokken, nou dat hoeft van mij ook niet hoor! Of kan ik ze dan nog wel aan de kassa gebruiken?? Niet dat ze daar zeggen: Sorry hoor, maar je hebt die code al eens gebruikt!

Hahahahahaha Wat een toestand he?

En hoe hebben andere het gedaan? En trouwens jij Lokje? Hoe he jij het nou gedaan dan?

Groetjes,

Isabella.

• lokje KvK

Ik heb verleden week al dat gidsje via KvK gehad dus ik hab ze wel via internet besteld. Je betaald dan direct via Rabo direct en krijgt dan een mailtje terug dat je het via de email op kan halen. (maar dat heb ik niet afgewacht ik heb ze gelijk uitgeprint, dat kon ook.)

Maar nou kreeg ik begin van deze week nog zo'n envelop van de VNU + nog zo'n boekje +reg.code. Dus ik denk, zal het eens even proberen want dan kan ik daar een ander wel weer blij mee maken. Maar dat ging mooi niet door. Die code is gekoppeld aan je KVK nummer en postcode + huisnummer.

En tot mijn verbazing zat er in de Profnail weer een. Dus van daar dat ik dat net ff na kon gaan voor jou. Maar ook deze werd niet geaccepteerd want mijn adres was al geregistreerd. Dus toen dacht ik nou vul ik toch een ander adres in. Ging ook mooi niet door. Het adres kwam niet in het bestand voor. Dus nou heb ik 2 bonnen voor 4 kortingskaarten extra en ik kan ze zo bij het oud papier gooien. Je kan er niets mee.

• Esther kvk

ik heb vandaag de profnail gehad en daar zat het gidsje bij.

dus ik naar internetsite gegaan…. ingelogd op die code… kan je alleen met een creditcard etc. betalen.

die heb ik dus niet en ook geen abn of rabo rekening.

dus ik haal ze maar gewoon met mn gidsie bij de kassa. zijn ze 9 euro.

nou die 0.50 eurocent huil ik niet over hoor……….

Esther

• lokje KvK

Je hebt helemaal gelijk Esther, en het is ook flauwe kul dat je bij de kassa zo lang moet wachten. En als dat zo is dan hebben we dat aan hun te danken met hun nieuwe systeem.

Want je kan geen dubbele kortingskaarten krijgen. De reg.code gaat op postcode en huisnummer. maar geloof mij maar dat een hoop dat niet in de gaten hebben. En als je een vals adres invult geeft hij de melding dat het adres niet in het bestand voorkomt.

Ja lekker dit jaar.

Maar voor die 50 eurocent die je extra korting krijgt, wat zou het, je kan er geen eens een brood voor kopen. Veel plezier op de beurs.

Groetjes.

• Isabella

Nou ik begin daar dus ook niet aan, om met m'n creditkaart via internet te betalen! No Way!!!!

Ik ga dus ook maar in de rij staan, maakt mij verder ook niet uit, we komen heus wel binnen hoor!

Weet je wat het is? Kijk voor ons maakt het in princiepe niet zoveel veel uit, Ja het is nu wat omslachtiger, maar voor Beun de Beunhaas is het helemaal niet zo aantrekkelijk! Die moeten nu 22,50 euro betalen om binnen te komen, en dat doen ze nu niet zo makkelijk omdat het toch best wel duur is!

Maar nu had ik toch wel even een vraagje? Bij verschillende groothandels kun je b.v. alleen maar kopen als je ingeschreven staat bij de K.v.K. Hoe gaat dat dan op de beurs? Kun je dan ook alleen maar kopen als je ingeschreven bent?

Groetjes,

Isabella.

• Patricia Kvk

Hallo dames,

Ik heb ze inmiddels wel via de site besteld, met mijn creditcard. Het is inderdaad balen dat het niet gewoon via de postbank en andere banken kan. Maar ik moest en zou ze vandaag hebben! ;-) Ik heb de 2 kaartjes via de mail gekregen en uitgeprint…. Ik ben er dus al helemaal klaar voor!!!!!!

groetjes,

Patricia

Nagelstudio Patricia V.