Vraagje ??

• Isabella

Hoi,

Ik heb een vraagje?

Ik wil iedere klant van mij bij een nieuwe set nagels een flesje nagelriemolie kado doen. Nu heb ik zo links en rechts een rond gekeken, maar ik vindt ze allemaal nogal duur ( inkoop ) Ik zoek dus iets van inkoop tussen de 1 en 2 euro.

Is er misschien een groothandel die op de beurs staat, die die nagelriemolie heeft dat jullie weten?

Het hoeft geen grote fles te zijn hoor, maar gewoon een leuk klein flesje?

Groetjes,

Isabella.

• yvon kvk

Hoi

Ik zelf geef de solarolie van Creative erbij, deze is inderdaad wel wat duurder (ik verkoop hem voor 3,95) maar ook wel erg goed!!! Wat ik doe is een grootverpakking kopen en zo kun je de prijs wat meer naar beneden drukken! Dan zit je onder die 2,00

groetjes Yvon :-)

• Anja kvk

Bij The Nailcompany verkopen ze nagelriemolie van scense (als ik het goed onthouden heb) en die zit onder de € 2.00 inkoop.

@ Yvon,

hoe kom je dan aan die kleine flesjes om te vullen ?

• yvon kvk

Ik koop eerst een heleboel gevulde flesjes ik weet het niet zeker maar ik dacht:

45 stuks voor 69,00 excl. btw is 1,53 p/st ( incl. 1,82) Deze flesjes geef ik dan mee. Als het flesje leeg is mag men hem gratis bij laten vullen en dat doe ik dan uit mijn grote salon-fles. Het voordeel hiervan is dat je klanten gaan smeren wat weer de kwaliteit van de nagels en kunstnagels op peil houdt, En ik dus minder werk heb bij een nabehandeling! En klanten vinden het nou eenmaal geweldig als zij iets gratis krijgen. De prijs heb ik natuurlijk wel doorberekend (verkoop van 3,95) in mijn setprijs. Vaak vinden het zo lekker dat ze dan een 2e flesje kopen om die dan in een handtas te doen of op het werk, of op het nachtkastje enz. enz. :-)

groetjes Yvon

• Isabella

Hoi Yvon en Anja,

Harstikke bedankt voor jullie reacties! Maarja idd, dat is een goed idee, om de lege flesjes mee terug te laten brengen om ze dan te vullen!

Bedankt voor de TIP!

Groetjes,

Isabella.