geen boekje

• Laura

Halo Dames,

Ik heb net pas de Prof-Nail gekregen, maar nu zit er geen beauty 2 buy boekje bij en daar baal ik van want ik ga zaterdag naar de beurs en ik heb niet echt veel zin om 2 kaartjes voor de volle pond te gaan betalen.

Moet ik nu gewoon bellen of naar hun website gaan en krijg ik dat nummer nog wel op tijd?

Ik ben NOG niet bij de kvk maar ben wel lid van de Prof-Nail!

Groetjes Laura

• Esther kvk

dat is de reden dat je geen boekje hebt, geen kvk inschrijving.

dit houdt in dat je het vole pond moet betalen aan de kassa.

esther

• Isabella

Hoi Esther,

Ik heb ook geen K.v.K inschrijving ( nog niet ) maar bij mij zat er wel een Beauty2Buy gids incl registratiecode bij in de Prof Nail.

Dus dat gegeven gaat niet op!

Groetjes,

Isabella.

• lokje KvK

Maakt niet uit of je KvK bent of niet. Bij de profnail hoort een boekje te zitten.

Tenzij je in Belgie woont. dan zit er geen boekje.

• yvon kvk

Ik heb al een entree kaart via het internet besteld. maar wat ik nu niet begrijp is: Het was toch de bedoeling om alleen de mensen met een kvk nr. binnen te laten? Hoe zit dat dan weer met dat boekje wat je hebt binnen gekregen met de profnail. Krijg je nou kaarten met je adres of met je inschrijving van de kvk? Ik snap het niet meer!

• lokje KvK

De VNU maakt gebruik van het adressen bestand van KVK en Profnail, Goude gids ed.

Zo gebeurd het dat mensen 2 boekjes hebben. Alleen andere jaren kreeg je gelijk 2 kortingkaarten. Nu kun je maar van 1 van de boekjes gebruik maken. De reg. code is aan het adres en postcode gekoppeld.

Dus als iemand anders probeer jou 2e kaart in televeren gaat dat mooi niet door. Want als je een vals adres op geeft, geeft de comp. aan dat het adres niet in het bestand voor komt.

Maar er zijn natuurlijk ook leerlingen die lid zijn van de Prof maar nog niet ingeschreven staan. Maar die mogen wel met korting naar binnen.

• Isabella

Hoi Yvon,

Die registratiecode is verbonden aan je adresgegevens! En je hoeft niet ingeschreven te staan bij de K.v.K.

Groetjes,

Isabella.

• Anja kvk

Ik heb idd twee boekjes gekregen. 1 op de zaak en 1 met de profnail. Ik had al in gedachten om die ene aan iemand anders te geven die met de opleiding bezig is of uit België komt via het msn nagelstyliste forum. Maar dat gaat dus niet begrijp ik ?

• Esther kvk

o sorry voor de reactie dan.

ik was er van in de veronderstelling dat je alleen zo'n boekje kreeg door je kvk inschrijving.

ga nl. ook wel eens naar de trade mart voor het inkopen van sieraden onderdelen en van de trademart krijgen alleen kvk inschrijvingen zo'n boekje.

vandaar… sorry.

wel vreemd dat je geen boekje krijgt.

maarre… zonder iemand aan te vallen… ik snap het ook niet helemaal meer.

het was de bedoeling dat nagelstyliste's met kvk en meiden die in opleiding waren alleen toegnag tot de beurs hadden…. dacht ik zo.

als ik het goed begrijp kunnen dus alle leden wel of niet ingeschreven van de profnail, bij de beurs naar binnen…

Esther

• Isabella

Hoi Esther,

Ja, eingelijk wel ja. Maar ik denk niet dat de meeste beunhazen, zonder opleiding dan he? want daar gaat het om, een abbo hebben op de Prof Nail.

Maar de beunhazen zonder opleiding, kunnen wel gewoon de beurs bezoeken hoor!

Alleen betalen ze 22,50 euro voor een kaartje!

Groetjes,

Isabella.